Ja.quote:
Misschien kunnen jullie Sexy Lexie huren voor achter dit prachtige koppel.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
4-4-2 met Weghorst en Kramer.
Dan ben ik definitief supporter af.
Dat werd geopperd door Hans in een interview met hemquote:
Nee.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
WIl iemand deze ook noteren?
Indien Twente naar de Juup gezet wordt én vervolgens faillissement moet aanvragen, verander ik mijn ondertitel in een ondertitel gekozen door het VBL forum. Voor een heel jaar lang. Welke titel dan ook.
dit boeit echt niemandquote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
Indien Twente naar de Juup gezet wordt én vervolgens faillissement moet aanvragen, verander ik mijn ondertitel in een ondertitel gekozen door het VBL forum. Voor een heel jaar lang. Welke titel dan ook.
Je doet me even denken aan Kopsterk, die inmiddels nog 1,5 jaar te gaan heeft met zijn Gudelj-uiquote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
Maar Van den Brom dan? Schijnt een superduperwoopietrainer te zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
We schrijven even AZ op voor rechterrijtje volgend seizoen.
Ik hoop als vervanger van Muhren en niet van Janssenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
We schrijven even AZ op voor rechterrijtje volgend seizoen.
Doorzettertje.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je doet me even denken aan Kopsterk, die inmiddels nog 1,5 jaar te gaan heeft met zijn Gudelj-ui
Wat was ook alweer het wedje daarvoor?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je doet me even denken aan Kopsterk, die inmiddels nog 1,5 jaar te gaan heeft met zijn Gudelj-ui
Misschien is Wolters van Go Ahead Eagles wat voor Feyenoord. Nog zo'n bloedhond.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
4-4-2 met Weghorst en Kramer.
Dan ben ik definitief supporter af.
Volgens mij dat hij scoorde. Was tegen Twente uit in ieder gevalquote:
Madheid en matheid.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:01 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord zou eigenlijk ook wel de halve selectie van NAC over kunnen nemen qua madheid
Ronnie Stam erbijquote:Op zondag 22 mei 2016 18:04 schreef Caland het volgende:
Ten Rouwelaar, Dingsdag, Fledderus, Nick van der Velden, Kali, Gorter, Wolters, Kramer, Weghorst
Je kan al een aardig team maken
Geen Willems, geen fun. alhoewel, we hebben wel een Willem de 2equote:Op zondag 22 mei 2016 18:04 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop op 2-1. Penalty's voor promotie/degradatie zijn ultiem genot.
Trainer : Mario Been.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:04 schreef Caland het volgende:
Ten Rouwelaar, Dingsdag, Fledderus, Nick van der Velden, Kali, Gorter, Wolters, Kramer, Weghorst
Je kan al een aardig team maken
8quote:Op zondag 22 mei 2016 18:07 schreef n00b13 het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ze bij Willem 2 net speelden toen ze uit de kleedkamer kwamen? Het is super bekend.. Maar toch.
Geelquote:Op zondag 22 mei 2016 18:07 schreef n00b13 het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ze bij Willem 2 net speelden toen ze uit de kleedkamer kwamen? Het is super bekend.. Maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |