ik moet wel nu ze mass effect hebbenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
EA is wel het laatste bedrijf dat je je geld moet gunnen
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
EA is wel het laatste bedrijf dat je je geld moet gunnen
Ik koop het sowieso met korting hoor op zo'n site met game keysquote:Op zondag 22 mei 2016 14:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
EA Games hoef je echt niet te sponsoren hoor.
Aahquote:Op zondag 22 mei 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit voor de Sims heb betaald en ik het wel een super leuk spel vind. Ik wil tegenwoordig graag weer wat vaker betalen voor mijn games, films etc.
ja ik heb ook alle delen van skate gekocht, maar was geen andere keuzequote:
Ja maar voor rdr zou ik t wel weer ff doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb alle goeie ps3 spellen al gespeeld
Oh ik wil juist meer downloaden, niet omdat ik een profiteur ben, maar omdat dat hoort bij het anticonsumentisme.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit voor de Sims heb betaald en ik het wel een super leuk spel vind. Ik wil tegenwoordig graag weer wat vaker betalen voor mijn games, films etc.
rustig aan, dadelijk ga je ook nog zeggen dat je vegan bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik wil juist meer downloaden, niet omdat ik een profiteur ben, maar omdat dat hoort bij het anticonsumentisme.
http://www.volkskrant.nl/opinie/stop-met-consumeren~a4304444/
Ik betaal alleen af en toe voor een uitbreiding voor de Sims 4 en elke maand voor Netflix. Valt wel mee dacht ik met hoeveel ik betaal aan dit soort dingen. Heb nog een HBO abonnement overwogen speciaal voor Game of Thrones maar dat vond ik toch wel overdrevenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik wil juist meer downloaden, niet omdat ik een profiteur ben, maar omdat dat hoort bij het anticonsumentisme.
Als je wilt heb ik gehackte HBO account voor jequote:Op zondag 22 mei 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik betaal alleen af en toe voor een uitbreiding voor de Sims 4 en elke maand voor Netflix. Valt wel mee dacht ik met hoeveel ik betaal aan dit soort dingen. Heb nog een HBO abonnement overwogen speciaal voor Game of Thrones maar dat vond ik toch wel overdreven
maar tegenwoordig zijn ze toch niet meer zo het grote boze gamebedrijf, paar jaar geleden waren er veel meer klachtenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik heb ook alle delen van skate gekocht, maar was geen andere keuze
Thanks ff in m'n leeslijst gezetquote:Op zondag 22 mei 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
die kun je gwn voor 10-15 euro bestellen met die zombie dlc erbijquote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja maar voor rdr zou ik t wel weer ff doen.
toevallig las ik gister ofzo nog artikel over hoe ea met hun gezeik die vertyfte laatste SimCity verneukt heeft, maar dat spel is ook al wel weer best een tijd uit iddquote:Op zondag 22 mei 2016 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar tegenwoordig zijn ze toch niet meer zo het grote boze gamebedrijf, paar jaar geleden waren er veel meer klachten
Maar heb geen ps3 meerquote:Op zondag 22 mei 2016 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kun je gwn voor 10-15 euro bestellen met die zombie dlc erbij
succes met rdr op pcquote:
always online voor een singleplayer spelquote:Op zondag 22 mei 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
toevallig las ik gister ofzo nog artikel over hoe ea met hun gezeik die vertyfte laatste SimCity verneukt heeft, maar dat spel is ook al wel weer best een tijd uit idd
Lulde gewoon hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik betaal alleen af en toe voor een uitbreiding voor de Sims 4 en elke maand voor Netflix. Valt wel mee dacht ik met hoeveel ik betaal aan dit soort dingen. Heb nog een HBO abonnement overwogen speciaal voor Game of Thrones maar dat vond ik toch wel overdreven
moet je maar interessantere dingen postenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:52 schreef Oberkullie het volgende:
Kan het echt niet uitstaan als mensen mijn posts negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |