daar zit je wel echt mee hèquote:Op zondag 22 mei 2016 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zowat alle spellen zijn ideale stonerspellekes voor jou omdat je ze op super easy speelt
Jep.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Staat het er nog steeds? Had uitgebreid TR gedaan.
ja ik zei toch tropico is bazenspelquote:
GA GODVERDOMME DAN EEN PLAYTHROUGH OP YOUTUBE KIJKEN OFZO MAN MET JE SUPER EASY JE BENT TOCH EEN ECHTE VENT JOH DAT DOE JE TOCH NIET ER MOET EEN BEETJE UITDAGING IN ZITTEN MAN MAFKEESquote:
Ik heb gewoon de gedownloade versie.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is jammer, ik heb hem gewoon voor de laptop.
Wel duur spelletje als je alles uiteindelijk hebt van de Sims 4Pff
wrm, hij heeft gewoon gelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 14:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga DS3 doen en bewijs hem het ongelijk.
zou twitch donatie geven als hij dat streamdequote:Op zondag 22 mei 2016 14:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga DS3 doen en bewijs hem het ongelijk.
na halve minuut zou controller door de tv hangenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou twitch donatie geven als hij dat streamde
Hele tijd een krakend bureau op de achtergrond.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou twitch donatie geven als hij dat streamde
Ik heb basisspel voor mijn verjaardag gekregen, de dag dat hij uit kwam. Maar de rest koop ik wel zelf bij. Inmiddels heeft het mij nog maar 40 euro ofzo gekost volgens mij.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de gedownloade versie.![]()
Maar wel zonder alle extra dingen, dus kan bijv. geen zwembaden.
wat voor streaming dingquote:Op zondag 22 mei 2016 14:43 schreef Drug het volgende:
Ey zit red dead redemption ook in die PlayStation streaming ding?
Waarom niet gewoon downloaden.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb basisspel voor mijn verjaardag gekregen, de dag dat hij uit kwam. Maar de rest koop ik wel zelf bij. Inmiddels heeft het mij nog maar 40 euro ofzo gekost volgens mij.
het geluid van lege bierblikjes die op de grond vallenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hele tijd een krakend bureau op de achtergrond.
Omdat ik nog nooit voor de Sims heb betaald en ik het wel een super leuk spel vind. Ik wil tegenwoordig graag weer wat vaker betalen voor mijn games, films etc.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef deadprez het volgende:
ik snap echt niet waarom je in godsnaam voor sims shit zou betalen
zelfs mijn moeder downloadde die shitquote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef deadprez het volgende:
ik snap echt niet waarom je in godsnaam voor sims shit zou betalen
EA is wel het laatste bedrijf dat je je geld moet gunnenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit voor de Sims heb betaald en ik het wel een super leuk spel vind. Ik wil tegenwoordig graag weer wat vaker betalen voor mijn games, films etc.
EA Games hoef je echt niet te sponsoren hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit voor de Sims heb betaald en ik het wel een super leuk spel vind. Ik wil tegenwoordig graag weer wat vaker betalen voor mijn games, films etc.
maar ik heb alle goeie ps3 spellen al gespeeldquote:Op zondag 22 mei 2016 14:46 schreef Drug het volgende:
[..]
https://www.playstation.com/en-us/explore/playstationnow/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |