Er zijn mensen die denken dat je harder moet wandelen dan je aan kan. Geen idee of Chai dat doet maar ik ken wel mensen die dat doen, ook met fietsen.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kun je van wandelen überhaupt buiten adem raken
Morbide obesitasquote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
woon al heel mijn leven buiten het westenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan raak je buiten westen, niet buiten adem.
Ik geloof dat ook nog steeds niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Onze mascotte beweert na 400 m buiten adem te zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je normaal wandelt dan raak je ook niet snel buiten adem.
Nog steeds?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Onze mascotte beweert na 400 m buiten adem te zijn.
In de zomer moet je daarmee oppassen. Heb je een half uurtje gefietst en kom je ergens aan, en precies op het moment dat je stopt met bewegen breekt het zweet uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn mensen die denken dat je harder moet wandelen dan je aan kan. Geen idee of Chai dat doet maar ik ken wel mensen die dat doen, ook met fietsen.
Dan doet ze niet meer mee aan het leven.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Onze mascotte beweert na 400 m buiten adem te zijn.
Chaiquote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef Chai het volgende:
Heb gisteren 10 km gewandeld met 0 wandelconditie.Niet buiten adem geraakt.
Ik dacht mascotte van het paardrijden of ietsquote:Op zondag 22 mei 2016 14:34 schreef Gridlok het volgende:
braddie is wel echt een obsessie voor mensen hier.
hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 14:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht mascotte van het paardrijden of iets.
Als ik mij niet vergis is het nu inmiddels 2 km.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat zei hij toen iig wel. Incl. filmpje
dan passen ze zich maar aanquote:Op zondag 22 mei 2016 14:35 schreef Remqo het volgende:
Als je met iemand wandelt die een ander wandeltempo heeft is het wel vermoeiend
Ik heb een huisgenote die is maar 1,58 ofzo en die loopt echt zo snelquote:Op zondag 22 mei 2016 14:35 schreef Remqo het volgende:
Als je met iemand wandelt die een ander wandeltempo heeft is het wel vermoeiend
ligt beetje aan hoe snel je wandelt denk ikquote:Op zondag 22 mei 2016 14:33 schreef deadprez het volgende:
uiteindelijk raken je benen gewoon vermoeid en shit maar als je er echt buiten adem van raakt is er wel iets mis denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |