ja en het regent nu ook nog teringhard, dus zal straks al helemaal een hel zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 14:27 schreef zeer het volgende:
[..]
is het in het zuiden ook zo tyfus benauwd?
heb wel fapje gemaakt toen ze een liedje aankondigde jaquote:
dp ervaart het bijna altijd benauwd als het 15+ graden is.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:27 schreef zeer het volgende:
[..]
is het in het zuiden ook zo tyfus benauwd?
hoop dat het hier gaat regenen hoef ik m'n urban rooftop farm geen water te gevenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en het regent nu ook nog teringhard, dus zal straks al helemaal een hel zijn
dan gaat het toch afkoelenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en het regent nu ook nog teringhard, dus zal straks al helemaal een hel zijn
vochtigheid en zoquote:
sinds 'ie aan het zuurstof zit valt het wel mee tochquote:Op zondag 22 mei 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
dp ervaart het bijna altijd benauwd als het 15+ graden is.
Urban in een dorp.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:28 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat het hier gaat regenen hoef ik m'n urban rooftop farm geen water te geven
Ok Braddiequote:Op zondag 22 mei 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn benen van het dansen en springen enz.
lekker sporten op muziekquote:Op zondag 22 mei 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Heb je een groen dak?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:28 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat het hier gaat regenen hoef ik m'n urban rooftop farm geen water te geven
Hoe is het afgelopen met die ruzie?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
hoe kun je van wandelen überhaupt buiten adem rakenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef Chai het volgende:
Heb gisteren 10 km gewandeld met 0 wandelconditie.Niet buiten adem geraakt.
Als je normaal wandelt dan raak je ook niet snel buiten adem.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef Chai het volgende:
Heb gisteren 10 km gewandeld met 0 wandelconditie.Niet buiten adem geraakt.
als je je adem inhoudtquote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kun je van wandelen überhaupt buiten adem raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |