fylax is een gevoelige jongenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat de neuk uit die scene kan iemand laten huilen
is er niet hahahaahquote:Op zondag 22 mei 2016 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal heus wel een port voor zijn dus np.
nopequote:Op zondag 22 mei 2016 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal heus wel een port voor zijn dus np.
gast ik heb t over aflevering 5quote:Op zondag 22 mei 2016 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat de neuk uit die scene kan iemand laten huilen
oh godverdomme dat wist ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 14:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
gast ik heb t over aflevering 5
de nieuwe episode is geleaked
Rockstar is wel begonnen op PC platform.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:56 schreef deadprez het volgende:
al die pc masterrace batties keihard anaal vernederd door rockstar
pak maar alvast tissues voor het verdrietige eindequote:Op zondag 22 mei 2016 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1080p versie van 800mb, zal wel ff kijken
yeh klopt, maar rdr hebben ze om een of andere reden nooit meer op pc uitgebrachtquote:Op zondag 22 mei 2016 14:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rockstar is wel begonnen op PC platform.
echt hèquote:Op zondag 22 mei 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al die geleakte shit
Zoveel moeite omdat je niet nog 2 dagen wil wachten
Meer geld bij consoles te halen, vieze pc piraatjes kapen alles.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh klopt, maar rdr hebben ze om een of andere reden nooit meer op pc uitgebracht
Waarom zo spoilerish?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
pak maar alvast tissues voor het verdrietige einde
Anders mag je jezelf niet bestempelen als nerd xDquote:Op zondag 22 mei 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al die geleakte shit
nee bedankt heb die tissues ergens anders voor nodigquote:Op zondag 22 mei 2016 14:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
pak maar alvast tissues voor het verdrietige einde
Maar nu lopen er wel van die fylaxjes rond die alles gaan spoilerenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al die geleakte shit
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee bedankt heb die tissues ergens anders voor nodig
zo snel mogelijk GoT willen kijken snap ik wel, zelfs in de youtube comments van een dora the explorer filmpje kunnen nog spoilers staanquote:Op zondag 22 mei 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al die geleakte shit
moet toch ergens obsessief op kunnen focussen als je een kut leven hebt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
ik snap sowieso niet dat mensen zo verschrikkelijk para zijn om een spoiler te lezen
boeie
Dat is het grootste probleem inderdaad, mensen die zich zo cool vinden als ze dingen gaan spoileren. Gelukkig kijk ik geen GoTquote:Op zondag 22 mei 2016 15:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar nu lopen er wel van die fylaxjes rond die alles gaan spoileren
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
moet toch ergens obsessief op kunnen focussen als je een kut leven hebt.
word dan helemaal leip, zelf de grote gebeurtenissen meemaken hoort bij een serie kijkenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
ik snap sowieso niet dat mensen zo verschrikkelijk para zijn om een spoiler te lezen
boeie
dramaqueenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word dan helemaal leip, zelf de grote gebeurtenissen meemaken hoort bij een serie kijken
heeft geen effect meer als je al weet wat er gebeurt
jaquote:Op zondag 22 mei 2016 15:03 schreef Chloroform het volgende:
Gaat carice van houten ook keer dood in GoT
Waarom vraag je naar spoilers? :squote:Op zondag 22 mei 2016 15:03 schreef Chloroform het volgende:
mag hopen, ben die tetten van haar constant in beeld beu.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:03 schreef Chloroform het volgende:
nee mag niequote:Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme man mag ik ook eens een mening hebben
Vind haar echt een kutsnolquote:Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
mag hopen, ben die tetten van haar constant in beeld beu.
wejo rustig maatquote:Op zondag 22 mei 2016 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij moet sws je bek houden omdat je alleen south park kijkt wat amper een verhaal heeft tfoe
Yes bbyquote:
oh dat lijkt me een kutspelquote:
Wat denk je van die aap (ik bedoel niet Lucio voordat iemand TR gaat doenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mei kan zo goddom irritant zijn om tegen te hebben.
ja daaromquote:Op zondag 22 mei 2016 15:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mei kan zo goddom irritant zijn om tegen te hebben.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
die cinematics op youtube zijn wel
[ afbeelding ]
quote:
Hahaquote:
Ik ook van jou, je bent mijn kutnerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |