twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Beetje naief om te denken dat iets wat gebeurd is nooit nogmaals kan gebeuren.quote:
Omdat het 1000-jarig Rijk de tand des tijds niet mocht doorstaan. Die multikul was niet hun idee.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Vreemde opmerking, Barry (die over Hitler).
Overigens hebben de moordpartijen van de nazi's geen effect gehad op de lange termijn. Duitsland is nu immers multicultureler dan ooit.
Huh das reich was toch juist voor melting potsquote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat het 1000-jarig Rijk de tand des tijds niet mocht doorstaan. Die multikul was niet hun idee.
Nee, dat snapt m'n reet.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat het 1000-jarig Rijk de tand des tijds niet mocht doorstaan. Die multikul was niet hun idee.
Op geconcentreerde locaties ja ( ° ͜ʖ °)quote:Op zondag 22 mei 2016 13:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Huh das reich was toch juist voor melting pots
dat burn thoquote:Op zondag 22 mei 2016 14:03 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Op geconcentreerde locaties ja ( ° ͜ʖ °)
Afhankelijk van de steun en de oppositie natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat snapt m'n reet.
Ik denk dat de levensvatbaarheid van een genocide plegende staat niet heel groot is, en zeker niet oneindig.
zolang het in het plan past valt het te billijkenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:04 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Afhankelijk van de steun en de oppositie natuurlijk.
Ik reageerde op jouw stelling dat de multiculti nooit meer weg kan gaan. Ik wijs je op oplossingen uit het verleden die het tegendeel bewezen.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Vreemde opmerking, Barry (die over Hitler).
Overigens hebben de moordpartijen van de nazi's geen effect gehad op de lange termijn. Duitsland is nu immers multicultureler dan ooit.
Mwoah, als jij miljoenen mensen gaat lopen vermoorden, dan roept dat natuurlijk best wat weerstand op.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:04 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Afhankelijk van de steun en de oppositie natuurlijk.
zolang je er niet teveel poeha omheen doet en je tijd neemt kan dat bestquote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, als jij miljoenen mensen gaat lopen vermoorden, dan roept dat natuurlijk best wat weerstand op.
Als we de wetenschap mogen geloven dan is er in de toekomst geen sprake meer van 'olie en water' mengen. Blank en zwart verdwijnen en iedereen heeft dan dezelfde lichtbruine huidskleur. Beetje zoals de Goobags in South Park.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw stelling dat de multiculti nooit meer weg kan gaan. Ik wijs je op oplossingen uit het verleden die het tegendeel bewezen.
Verder moet straks uitwijzen of de verschillende culturen überhaupt wel ooit door dezelfde deur kunnen. Zo niet dan zal er in de toekomst toch een oplossing voor moeten worden gevonden.
Water en olie mengen ook niet.
Waarmee ik dus niet doel op het uitmoorden van de moslims natuurlijk, ik hoop zelfs dat er nooit zo'n gek opstaat. Maar dat we nu eenmaal vast in een bepaalde situatie zitten waar we nooit meer af komen is natuurlijk niet te garanderen.
In onze moderne tijd kun je dat niet onder de pet houden.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
zolang je er niet teveel poeha omheen doet en je tijd neemt kan dat best
nazi's wisten dit niet
Dat is inderdaad het oorspronkelijke idee. De vraag is of de aanname dat dit wel zal mengen klopt.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we de wetenschap mogen geloven dan is er in de toekomst geen sprake meer van 'olie en water' mengen. Blank en zwart verdwijnen en iedereen heeft dan dezelfde lichtbruine huidskleur. Beetje zoals de Goobags in South Park.
Klopt, maar als je een jaar of dertig neemt om een groter aantal mensen op verschillende politieke en sociale niveau's te overtuigen van de onvermijdelijke noodzaak hiervan is het best te doen. We moeten niet vergeten dat het vooral onze westerse wereld is welke het doden van mensen nogal kwalijk vind; in grote andere delen van de wereld is dit voor regimes, leger en politieke organisaties een volledig of tot op zekere hoogte geaccepteerde gang van zaken. Zolang wij maar denken dat deze afdaling tot barbarisme een noodzaak voor het bereiken van vroegere reinheid is zal er veel mogelijk zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, als jij miljoenen mensen gaat lopen vermoorden, dan roept dat natuurlijk best wat weerstand op.
ik betwijfel dat, onder de juiste omstandigheden en zonder oplettende burgers is er veel mogelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In onze moderne tijd kun je dat niet onder de pet houden.
Want je merkt het niet als je islamitische buurtjes verdwijnen en nooit meer terugkeren? Dat is niet verdacht?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik betwijfel dat, onder de juiste omstandigheden en zonder oplettende burgers is er veel mogelijk
Dat heeft niks met wetenschap te maken, eerder met de veronderstelling dat gemengde huwelijken en kinderen steeds meer geaccepteerd worden. Als men dat resoluut van alle kanten weigert veranderd dit ook niet. Het is niet dat Chinezen hier nu op zitten te wachten bijvoorbeeld en iets wat hoogst specifiek in bepaalde sociale lagen van voornamelijk de westerse wereld plaatsvind.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we de wetenschap mogen geloven dan is er in de toekomst geen sprake meer van 'olie en water' mengen. Blank en zwart verdwijnen en iedereen heeft dan dezelfde lichtbruine huidskleur. Beetje zoals de Goobags in South Park.
Als iedereen het collectief eens is dat ze zonder te zeggen op vakantie zijn zal het weinig uitmaken. Op een zeker moment moet je dan wel de tuin onderhouden, anders gebeurd er niks mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want je merkt het niet als je islamitische buurtjes verdwijnen en nooit meer terugkeren? Dat is niet verdacht?
Ik zou het onze nazaten gunnen. Dan zijn zij tenminste van het gezeik af.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:15 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Als iedereen het collectief eens is dat ze zonder te zeggen op vakantie zijn zal het weinig uitmaken. Op een zeker moment moet je dan wel de tuin onderhouden, anders gebeurd er niks mee.
ik denk dat er nog maar weinig mensen zijn die een goede relatie hebben met hun buren, laat staan dat het ze iets boeit waar ze heen zijn. als mensen systematisch zouden verdwijnen heb je uiteraard wel gelijk. maar hier en daar wat weg plukken zie ik zonder vraagtekens gebeurenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want je merkt het niet als je islamitische buurtjes verdwijnen en nooit meer terugkeren? Dat is niet verdacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |