Want dat gaat ze financieel al jaren zo goed afquote:Op zondag 22 mei 2016 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3?
Gezien de grootte van Brabant is dat logisch.
Ja, en dan ga je WII zijnde een JL-selectie samenstellen en kom je vervolgens uit in de Eredivisie. Ben je mooi klaar mee danquote:Op zondag 22 mei 2016 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ook dat ik je post verkeerd heb opgevat trouwens, maar neemt niet weg dat die clubs onderhand wel weten wat ze met zo min mogelijk centjes kunnen doen.
Daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op zondag 22 mei 2016 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie ook dat ik je post verkeerd heb opgevat trouwens, maar neemt niet weg dat die clubs onderhand wel weten wat ze met zo min mogelijk centjes kunnen doen.
Twente heeft een kort geding aangespannen, dat kan binnen enkele dagen beslist zijn. Geen wekenlange onzekerheid hopelijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt leuk voor de directeurtjes van WII/DGS. Die moeten een selectie samenstellen die in de Eredivisie eventueel mee zou kunnen, maar hebben een JL budget
Na dat kort geding is het nog helemaal niet klaar.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente heeft een kort geding aangespannen, dat kan binnen enkele dagen beslist zijn. Geen wekenlange onzekerheid hopelijk.
Gelukkig heeft de KNVB daarnaast ook een pijlsnelle beroepsprocedure.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente heeft een kort geding aangespannen, dat kan binnen enkele dagen beslist zijn. Geen wekenlange onzekerheid hopelijk.
Dat weet ik, laten we inderdaad hopen op een snelle uitkomst. Maar wat Caland zegt, na dat kort geding hoeft het nog niet klaar te zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente heeft toch al gezegd niet de beroepsprocedure van de KNVB te gaan gebruiken? Een bodemprocedure starten duurt al snel een jaar, dat is helemaal geen optie.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Na dat kort geding is het nog helemaal niet klaar.
Leidenaar he, dan weet je het welquote:Op zondag 22 mei 2016 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Wolters is nu al de meest trieste speler in de Eredivisie voor volgend jaar.
Nee, de uitoverwinning op Cambuur van 27 november vorig jaar was bittere noodzaak om het omslagpunt te krijgen om niet rechtstreeks te degraderen.quote:
Lijken wel Ajacieden die zijn er niet vies van om spelers van andere clubs aan te vallen.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:24 schreef underground1009 het volgende:
Idioten van de graafschap, Eagles spelers aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |