Roda mag er ook wel uit, daar heb ik helemaal niets meequote:Op zondag 22 mei 2016 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Willem II, De Graafschap en GAE blijven is het met Excelsior <-> Cambuur de perfecte eredivisie zowat. Oke, Willem II/Heracles voor Twente mag ook
Roda JC <-> NAC dan, die horen wel in de eredivisiequote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roda mag er ook wel uit, daar heb ik helemaal niets mee
Dat sfeertje aan het begin van NAC-WII, ik wist meteen weer waarom ik het niet erg vond ze een jaartje te missenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda JC <-> NAC dan, die horen wel in de eredivisie
Sjaak zal niet te vroeg juichen gezien het feit dat De Graafschap pas om 18:30 officieel gedegradeerd kan zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:56 schreef WethouderHekking het volgende:
Die Sjakie Swart slaat zichzelf op z,n dijen van plezier momenteel.
Voor wie dan? Je zou hooguit een VVV kunnen noemen om die regio een club te gunnen maar historisch gezien komt het Roda dan toch een stuk meer toe.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roda mag er ook wel uit, daar heb ik helemaal niets mee
Dan heb je veelte veel clubs uit Brabant.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda JC <-> NAC dan, die horen wel in de eredivisie
Genoteerdquote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef Brammess het volgende:
Als De Graafschap nog wint / er een verlenging uit sleept neem ik tot de 1e speelronde van het volgende seizoen een Smeets UI.
Waarom pas om 18.30?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjaak zal niet te vroeg juichen gezien het feit dat De Graafschap pas om 18:30 officieel gedegradeerd kan zijn.
Alsof die seniel dat snapt. Het is dat hij te oud is voor twitter.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjaak zal niet te vroeg juichen gezien het feit dat De Graafschap pas om 18:30 officieel gedegradeerd kan zijn.
Als FC Twente's degradatie bekrachtigd wordt, kan De Graafschap erin blijven als Willem II zich op eigen kracht veilig speelt vanavond.quote:
Twente hoort ook wel in de Eredivisie op zich (al vind ik de straf terecht, daar niet van). Verder houdt het wel op bij NAC en VVV jaquote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wie dan? Je zou hooguit een VVV kunnen noemen om die regio een club te gunnen maar historisch gezien komt het Roda dan toch een stuk meer voor.
Ondertussen is de wedstrijd dusdanig slecht dat hierover speculeren spannend wordt.
[..]
Dan heb je veelte veel clubs uit Brabant.
Het ik eet mijn schoen op topic bestaat welquote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is er ''Glazenvoetbal fail topic''? Kunnen we wel wat pareltjes in kwijt
Deze wedstrijd of over twee wedstrijden?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef Pascalus het volgende:
Als De Graafschap wint kom ik nooit meer op fok.
Genoteerd. je weet dat ze dan maar 1x hoeven scoren en de eagles niet moeten scoren?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef Pascalus het volgende:
oke. ben even het overzicht kwijtquote:Op zondag 22 mei 2016 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willem II - Nac. Als Willem II doorgaat is De Graafschap alsnog zeker.
Gewaagd, gezien het 1-1 staatquote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef Pascalus het volgende:
deze wedstrijdquote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd of over twee wedstrijden?
Ik doe mee. Zullen we onze online carriere dan samen voortzetten op Viva.nl?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef Pascalus het volgende:
Tenzij Twente weer gelijk krijgt natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar de spanning is er niet af hoor!quote:Op zondag 22 mei 2016 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Tenzij Twente weer gelijk krijgt natuurlijk.
Dat wordt leuk voor de directeurtjes van WII/DGS. Die moeten een selectie samenstellen die in de Eredivisie eventueel mee zou kunnen, maar hebben een JL budgetquote:Op zondag 22 mei 2016 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Tenzij Twente weer gelijk krijgt natuurlijk.
Slap excuus.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt leuk voor de directeurtjes van WII/DGS. Die moeten een selectie samenstellen die in de Eredivisie eventueel mee zou kunnen, maar hebben een JL budget
Hoe bedoel je? Ik zeg alleen dat het een lastige zomer gaat worden voor de club die er eventueel in blijft ten koste van Twente. Is moeilijk beleid maken als je niet weet waar je aan toe bentquote:
Het zijn clubs die al jaren bungelen tussen EL en JPL. Die moeten onderhand nu toch wel weten hoe je dit moet aanpakken...quote:Op zondag 22 mei 2016 14:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zeg alleen dat het een lastige zomer gaat worden voor de club die er eventueel in blijft ten koste van Twente. Is moeilijk beleid maken als je niet weet waar je aan toe bent
Want? Zou belachelijk zijn. Hopelijk komt er snel uitsluitsel.quote:
Gaat erom dat veel clubs nu al bezig zijn om een selectie samen te stellen.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het zijn clubs die al jaren bungelen tussen EL en JPL. Die moeten onderhand nu toch wel weten hoe je dit moet aanpakken...
3?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wie dan? Je zou hooguit een VVV kunnen noemen om die regio een club te gunnen maar historisch gezien komt het Roda dan toch een stuk meer toe.
Ondertussen is de wedstrijd dusdanig slecht dat hierover speculeren spannend wordt.
[..]
Dan heb je veelte veel clubs uit Brabant.
Als je degradeert, weet je in juni waar je aan toe bent. Stel even dat WII verliest van NAC, weten ze nog niet waar ze volgend jaar voetballen. Dat is wel een iets andere situatie, want hoe ga je dat doen qua selectie en budgetquote:Op zondag 22 mei 2016 14:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het zijn clubs die al jaren bungelen tussen EL en JPL. Die moeten onderhand nu toch wel weten hoe je dit moet aanpakken...
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Want? Zou belachelijk zijn. Hopelijk komt er snel uitsluitsel.
Ik zie ook dat ik je post verkeerd heb opgevat trouwens, maar neemt niet weg dat die clubs onderhand wel weten wat ze met zo min mogelijk centjes kunnen doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt leuk voor de directeurtjes van WII/DGS. Die moeten een selectie samenstellen die in de Eredivisie eventueel mee zou kunnen, maar hebben een JL budget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |