Er liepen ook nog wat stewards mee dacht ik. Zal wel over nagedacht zijn blijkbaar, heb het ook wel eens eerder gezienquote:Op zondag 22 mei 2016 13:44 schreef Dennism het volgende:
wel goede beveiliging daar als een deel van de harde kern van de ene kant van het stadion naar de andere kant kan en mag lopen.
Begin mei bleek al dat Twente niet aan de eisen kon voldoen, toen had men direct Twente uit de competitie moeten halen. Men heeft het toen bewust gerekt tot midden in de nacompetitie met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wanneer hadden ze dat dan moeten doen? Ze hadden die informatie niet toen ze het voorwaardelijk introkken. Als Als Als, als ik een lichaam van een god had, en het voetbal inzicht van messi, was ik ronaldo.
Ze hadden beter kunnen wachten tot na de nacompetitiequote:Op zondag 22 mei 2016 13:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Begin mei bleek al dat Twente niet aan de eisen kon voldoen, toen had men direct Twente uit de competitie moeten halen. Men heeft het toen bewust gerekt tot midden in de nacompetitie met alle gevolgen van dien.
Volgens mij heeft Twente, zoals de commissie aangeeft, aan alle eisen voldaan die behoud van de licentie garandeerde.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Begin mei bleek al dat Twente niet aan de eisen kon voldoen, toen had men direct Twente uit de competitie moeten halen. Men heeft het toen bewust gerekt tot midden in de nacompetitie met alle gevolgen van dien.
Wat is dat voor gimmick, kom zelf uit Deventer maar heb die term nog nooit gehoordquote:Op zondag 22 mei 2016 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De Vetkampstraatgimmick kan weer losbarsten
Met een beetje geluk hebben we ze allebeiquote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
GAE is overigens wel een leukere club dan De Graafschap
Bij de NOS kon je iedere thuiswedstrijd wel de Bingokaart erbij pakken dat de Adelaarshorst aan de Vetkampstraat gevestigd is.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Dennism het volgende:
[..]
Wat is dat voor gimmick, kom zelf uit Deventer maar heb die term nog nooit gehoord
ahquote:Op zondag 22 mei 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de NOS kon je iedere thuiswedstrijd wel de Bingokaart erbij pakken dat de Adelaarshorst aan de Vetkampstraat gevestigd is.
t was net Youri mulder en Evert op Fifa 13-16quote:Op zondag 22 mei 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de NOS kon je iedere thuiswedstrijd wel de Bingokaart erbij pakken dat de Adelaarshorst aan de Vetkampstraat gevestigd is.
Even een grapje voor tussendoorquote:Op zondag 22 mei 2016 13:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
''Wie is de Graafschap, WIJ ZIJN DE GRAAFSCHAP'
Oh sorry, dacht dat jullie Telstar waren
Als Willem II, De Graafschap en GAE blijven is het met Excelsior <-> Cambuur de perfecte eredivisie zowat. Oke, Willem II/Heracles voor Twente mag ookquote:Op zondag 22 mei 2016 13:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hebben we ze allebei
Roda mag er ook wel uit, daar heb ik helemaal niets meequote:Op zondag 22 mei 2016 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Willem II, De Graafschap en GAE blijven is het met Excelsior <-> Cambuur de perfecte eredivisie zowat. Oke, Willem II/Heracles voor Twente mag ook
Roda JC <-> NAC dan, die horen wel in de eredivisiequote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roda mag er ook wel uit, daar heb ik helemaal niets mee
Dat sfeertje aan het begin van NAC-WII, ik wist meteen weer waarom ik het niet erg vond ze een jaartje te missenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda JC <-> NAC dan, die horen wel in de eredivisie
Sjaak zal niet te vroeg juichen gezien het feit dat De Graafschap pas om 18:30 officieel gedegradeerd kan zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:56 schreef WethouderHekking het volgende:
Die Sjakie Swart slaat zichzelf op z,n dijen van plezier momenteel.
Voor wie dan? Je zou hooguit een VVV kunnen noemen om die regio een club te gunnen maar historisch gezien komt het Roda dan toch een stuk meer toe.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roda mag er ook wel uit, daar heb ik helemaal niets mee
Dan heb je veelte veel clubs uit Brabant.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda JC <-> NAC dan, die horen wel in de eredivisie
Genoteerdquote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef Brammess het volgende:
Als De Graafschap nog wint / er een verlenging uit sleept neem ik tot de 1e speelronde van het volgende seizoen een Smeets UI.
Waarom pas om 18.30?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjaak zal niet te vroeg juichen gezien het feit dat De Graafschap pas om 18:30 officieel gedegradeerd kan zijn.
Alsof die seniel dat snapt. Het is dat hij te oud is voor twitter.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjaak zal niet te vroeg juichen gezien het feit dat De Graafschap pas om 18:30 officieel gedegradeerd kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |