Een vrouw ging los tegen een hoofddoek? Die hoofddoek lag op straat of zo? Wat een rare vrouw.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:43 schreef flibber het volgende:
ik ben benieuwd of dit ook zo hard gaat op de NPO en dergelijke zoals toen een nl vrouw los ging tegen een hoofddoek....
Jezus, buikpijn van het lachen.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vrouw ging los tegen een hoofddoek? Die hoofddoek lag op straat of zo? Wat een rare vrouw.
Redelijk psychotisch. Loop je in de stad, zie je in een winkel een hoofddoek hangen, ga je helemaal uit je plaat tegen dat ding. Er zijn er voor minder in een dwangbuis beland.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:49 schreef Baconbus het volgende:
best grappig als je een hoofddoek niet meer van een vrouw kan onderscheiden
volgens de cultuurverrijker mogen fietsen niet mee.quote:
Wat een drama zeg.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:56 schreef flibber het volgende:
[..]
volgens de cultuurverrijker mogen fietsen niet mee.
en dat nederlanders haar moeten respecteren
Echt ziek. Nu een slokje groene thee, sjaaltje om en naar de yoga. Hup!quote:Op zondag 22 mei 2016 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Redelijk psychotisch. Loop je in de stad, zie je in een winkel een hoofddoek hangen, ga je helemaal uit je plaat tegen dat ding. Er zijn er voor minder in een dwangbuis beland.
de pure haatquote:Op zondag 22 mei 2016 10:56 schreef flibber het volgende:
[..]
volgens de cultuurverrijker mogen fietsen niet mee.
en dat nederlanders haar moeten respecteren
Veel plezier!quote:Op zondag 22 mei 2016 10:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Echt ziek. Nu een slokje groene thee, sjaaltje om en naar de yoga. Hup!
Waarom is Geef hem ongelijk?quote:
nee joh ik heb veel liever bange mensen die zichzelf willen loskoppelen van de rest van de wereldquote:Op zondag 22 mei 2016 10:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is cultuur, dit moet je verwelkomen, dit soort mensen verrijken onze maatschappij.
watquote:Op zondag 22 mei 2016 11:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
nee joh ik heb veel liever bange mensen die zichzelf willen loskoppelen van de rest van de wereld
quote:
Laten we eerlijk wezen, de snelheid waarmee (radicaal) rechts opkomt mede mogelijk gemaakt door het falen van links op bepaalde punten binnen zowel beleid als debat alsmede het rechtser worden van de gemiddelde bevolking omtrent specifieke onderwerpen laat talloze opties openstaan voor de aankomende vijf tot tien jaar politiek. Niet dat ik er vanuit ga dat we mensen direct op de trein of het vliegtuig gaan zetten, maar reken erop dat de situatie niet minder polariseert.quote:
Ik wel ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
nee joh ik heb veel liever bange mensen die zichzelf willen loskoppelen van de rest van de wereld
Ik hoop met heel mijn hart dat we nooit zo diep zullen zinken.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:04 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, de snelheid waarmee (radicaal) rechts opkomt mede mogelijk gemaakt door het falen van links op bepaalde punten binnen zowel beleid als debat alsmede het rechtser worden van de gemiddelde bevolking omtrent specifieke onderwerpen laat talloze opties openstaan voor de aankomende vijf tot tien jaar politiek.
50 jaar zelfs, dat is lang zegquote:Op zondag 22 mei 2016 11:06 schreef flibber het volgende:
[..]
na 50 jaar van alles geprobeerd te hebben is dat straks wel de enige oplossing.
en dan ook meteen de bezittingen onteigenen, kan mooi gebruikt worden voor de schade die ze decennia lang hebben aangebracht.
Goeie grap wel, leuk trolletje ben je.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
omdat ze een verhitte discussie heeft moet ze gedeporteerd worden?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:08 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Dit geval zou zich daar perfect voor lenen.
Ben jij wel helemaal lekker in je kop?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:06 schreef flibber het volgende:
[..]
en dan ook meteen de bezittingen onteigenen, kan mooi gebruikt worden voor de schade die ze decennia lang hebben aangebracht.
laten we elkaar loskoppelen, dat is spannenderquote:Op zondag 22 mei 2016 11:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Goeie grap wel, leuk trolletje ben je.
wat dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker in je kop?
Ja, dat is wel echt een goede vergelijking hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:10 schreef flibber het volgende:
[..]
wat dan?
als jij een gast uitnodigt in je huis en deze molesteert jou, breekt de boel af dan laat jij hem lekker zitten en eist geen schadeloosstelling?
Ze deporteerde al haar zelf ze zei dat ze Marokkaans was. Ik zit niet te wachten op dit soort discussies maar in de contreien waar deze mevrouw vandaan komt zijn genoeg mensen die open staan voor strijd, dat zien we dagelijks op het nieuws.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
omdat ze een verhitte discussie heeft moet ze gedeporteerd worden?
Het wordt steeds gezelliger op FOK!quote:Op zondag 22 mei 2016 11:06 schreef flibber het volgende:
[..]
In het openbaar vervoer word het anders ook steeds gezelligerquote:
misschien wordt ze er heel vaak aan herinnerd dat ze geen Nederlandse isquote:Op zondag 22 mei 2016 11:13 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Ze deporteerde al haar zelf ze zei dat ze Marokkaans was. Ik zit niet te wachten op dit soort discussies maar in de contreien waar deze mevrouw vandaan komt zijn genoeg mensen die open staan voor strijd, dat zien we dagelijks op het nieuws.
Stel je toch niet zo aan man. Ja, dat mens doet wellicht een beetje hysterisch, lekker fucking boeiend.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:15 schreef Europa100 het volgende:
[..]
In het openbaar vervoer word het anders ook steeds gezelliger
Met deze houding van haar twijfel ik daar niet aanquote:Op zondag 22 mei 2016 11:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
misschien wordt ze er heel vaak aan herinnerd dat ze geen Nederlandse is
dan is het toch niet vreemd dat ze zegt Marokkaanse te zijn, ik begrijp niet waarom ze daarom gedeporteerd zou moeten worden, leg eens uitquote:Op zondag 22 mei 2016 11:17 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Met deze houding van haar twijfel ik daar niet aan
doe even normaal zegquote:Op zondag 22 mei 2016 11:06 schreef flibber het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op allerlei conflicten overal met de mensen van het boek. En ik vind ook niet dat ik me dan aanstel.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan man. Ja, dat mens doet wellicht een beetje hysterisch, lekker fucking boeiend.
Yes massa!quote:Op zondag 22 mei 2016 11:21 schreef Mr.Ping het volgende:
De multiculturele samenleving is een groot succes, het zijn hardwerkende, vriendelijke en vooral dankbare mensen.
Nee oké dan maar gewoon deporteren de hele handel. Omdat jij in angst leeft.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:22 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op allerlei conflicten overal met de mensen van het boek. En ik vind ook niet dat ik me dan aanstel.
Ik zeg niet heel de handel, maar ik vind wel dat dit geval zich daar uitstekend voor leent.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee oké dan maar gewoon deporteren de hele handel. Omdat jij in angst leeft.
dan ook consequent zijn en heel de handel eruitquote:Op zondag 22 mei 2016 11:24 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Ik zeg niet heel de handel, maar ik vind wel dat dit geval zich daar uitstekend voor leent.
mijn lof gaat vooral uit naar de prachtige tolerante Hollandsche cultuur en beschaving, iedereen is zo open en vol met begrip voor elkaar, andere mensen zouden hier een voorbeeld aan moeten nemenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:21 schreef Mr.Ping het volgende:
De multiculturele samenleving is een groot succes, het zijn hardwerkende, vriendelijke en vooral dankbare mensen.
Ik vind dat best een beetje raar.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:24 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Ik zeg niet heel de handel, maar ik vind wel dat dit geval zich daar uitstekend voor leent.
Misschien omdat ze Nederlandse kufar niet kan luchten en zelf dat ook aangeeft dat ze zelf daar ook wel liever was geweest.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dan is het toch niet vreemd dat ze zegt Marokkaanse te zijn, ik begrijp niet waarom ze daarom gedeporteerd zou moeten worden, leg eens uit
We kunnen beginnen met niemand meer binnen te laten. Dat is het meest preventief.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:24 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dan ook consequent zijn en heel de handel eruit
Tjonge wat dramatisch zeg.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat we nooit zo diep zullen zinken.
ik kan mijn klussende buurman ook weleens niet luchten en zou 't liefst op Hawaï zitten, moet ik ook gedeporteerd worden?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:26 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nNederlandse kufar niet kan luchten en zelf dat ook aangeeft dat ze zelf daar ook wel liever was geweest.
Inderdaad, heb met een meisje contact op badoo, een lekkere meid met zwarte krullen uit Casablanca ik ga 18 juni daarheen appartement gehuurd voor een week. Heb al een blote borsten foto gekregenquote:
deze vrouw heeft tenminste nog respect voor zichzelf en gaat niet sleeveless naar de Libelle Zomerweekquote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef Twiitch het volgende:
Tien lagen kleding aan en toch verraden die worstenvingertjes dat mevrouw viesdik is. Ik heb wel medelijden met haar.
Als je me gaat overvallen of een beetje ruzie om niks met mij gaat maken in het openbaar vervoer en je zou zelf het liefst op Hawaï zitten dan zie ik alleen maar voordelen.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik kan mijn klussende buurman ook weleens niet luchten en zou 't liefst op Hawaï zitten, moet ik ook gedeporteerd worden?
Madagascar was het toch? :vquote:Op zondag 22 mei 2016 11:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik kan mijn klussende buurman ook weleens niet luchten en zou 't liefst op Hawaï zitten, moet ik ook gedeporteerd worden?
de vrouw uit het filmpje heeft het echtpaar overvallen?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:32 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Als je me gaat overvallen of een beetje ruzie om niks met mij gaat maken in het openbaar vervoer en je zou zelf het liefst op Hawaï zitten dan zie ik alleen maar voordelen.
Die ziet haar Nederlandse paspoort al glinsteren in d'r ogen.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:32 schreef Charleville het volgende:
[..]
Inderdaad, heb met een meisje contact op badoo, een lekkere meid met zwarte krullen uit Casablanca ik ga 18 juni daarheen appartement gehuurd voor een week. Heb al een blote borsten foto gekregen
Inderdaad Nederlanders hebben geen problemen met andere culturen, kijk maar naar de culturen uit Aziatische landen... geen vuiltje aan de lucht. Deze mensen blijven in dit land ook liever binnen hun eigen gemeenschap leven, maar zullen daarbij niemand tot last zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
mijn lof gaat vooral uit naar de prachtige tolerante Hollandsche cultuur en beschaving, iedereen is zo open en vol met begrip voor elkaar, andere mensen zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen
Nee zij niet per definitie maar een zoon of een neef.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
de vrouw uit het filmpje heeft het echtpaar overvallen?
Ik heb geen idee, ik had m'n locatie veranderd van ''Rotterdam'' Naar ''Marokko'' En toen heb ik er een paar aangesproken, Nederlandse meisjes reageren nooit, dus dan letterlijk maar je grenzen verleggen hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 11:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Die ziet haar Nederlandse paspoort al glinsteren in d'r ogen.
Good for you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |