hahahahahahquote:Op zondag 22 mei 2016 10:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat je broer meer geschrokken is.
Ik snap dat niet. Wat is het voordeel? Een samenleving met angst vind ik niet bepaald iets om naar uit te kijken.quote:
Geen enkel normaal mens snapt dat.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Wat is het voordeel? Een samenleving met angst vind ik niet bepaald iets om naar uit te kijken.
Hoef ik jou trouwens ook niet te vragen.
quote:
Als je te bang wordt blaas je jezelf gewoon op en kom je in de hemel, dus no problem.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Wat is het voordeel? Een samenleving met angst vind ik niet bepaald iets om naar uit te kijken.
Hoef ik jou trouwens ook niet te vragen.
Plus bitches.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je te bang wordt blaas je jezelf gewoon op en kom je in de hemel, dus no problem.
Lukt niet. ff fiets ophalen danmaar. Ik was zo lam gisteren dat ik niet eens meer kon fietsen. Wel lekker gedanst trouwens op 70s disco met wat dames.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lukt niet. ff fiets ophalen danmaar. Ik was zo lam gisteren dat ik niet eens meer kon fietsen. Wel lekker gedanst trouwens op 70s disco met wat dames.
Link?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Leuk, ze roepen in NWS nu al op tot deportatie van moslims inclusief onteigening van bezittingen wegens geleden schade.
Zouden we echt eerst weer oorlog of andere grootschalige ellende nodig hebben om deze tendens te keren?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Leuk, ze roepen in NWS nu al op tot deportatie van moslims inclusief onteigening van bezittingen wegens geleden schade.
Ik weet het niet.. Begint wel een beetje eng te worden allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Zouden we echt eerst weer oorlog of andere grootschalige ellende nodig hebben om deze tendens te keren?
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Daar heb je er ook een hoop van op Facebookquote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Dit lijkt mij een heel goed plan.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:21 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
ff serieus ik stel voor een mondiale MDMA-knuffelsessie en dan gewoon klaar met die bullshit. ik moet letterlijk een klein beetje huilen van deze reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |