Dat hoeft niet meer...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je zou er spontaan vakantie van gaan boeken.
Pfff.....dan moet je lang wachten.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:10 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal lijkt door te gaan, zoals het er nu naar uitziet.
Vorige keer ook, begon de wedstrijd alleen pas om 16,30 uur ipv 14.00 uur.
Was er om 13.30 toen...
Huh?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Idee.Als ik BPM op ehm, 120 zet, ongeacht de track en jullie noemen een letter, waarbij ik dan een willekeurig nummer neem waarvan de titel met die letter begint. Dat live mixen en raden hoe lang men het vol blijft houden.
Wat een zooitje zal dat worden.
Ik moet nog op reis...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker. Met al die activiteiten is het wel zo om.
Afwachten, tis net honkbal. Hopelijk klinkt het zo bizar dat er nog wat te lachen valt.quote:
Is het dan bekend werk wat te raden valt of allemaal onbekend werk.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Afwachten, tis net honkbal. Hopelijk klinkt het zo bizar dat er nog wat te lachen valt.
Dat weet ik ook niet, want ik klik het 1e het beste nummer aan met de overeenkomende letter. Maar inderdaad, daar heb je gelijk in. Met bijvoorbeeld wat oudere top 40 nummers is het leuker voor iedereen.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het dan bekend werk wat te raden valt of allemaal onbekend werk.
Dat laatste is niet echt boeiend dan...
Have fun.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo, in afwachting van wel/geen honkbal, wat leftovers van de Manic Mondays draaien...
Je bent de enige, denk ik...quote:Op zondag 22 mei 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik luister even mee, als jullie dat goed vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |