Grapje van de dirigentquote:
Ken het ja. Gisterenavond zaten er ook veel tracks tussen waar je na een paar minuten wel klaar mee bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik BBQ niet elke dag, toevallig waren het er nu 3 in korte tijd...![]()
Ik heb vaak het geduld niet voor lange stukken, als ik mix moet ik me ook inhouden om er niet om de minuut een andere track in te gooien...
Exact.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:42 schreef MaryMouse het volgende:
Dit soort stukken, opzetten, volume ----------->, in de stoel gaan hangen, ogen dicht, en luisteren
Let tea be mighty...quote:Op zondag 22 mei 2016 10:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grapje van de dirigent
Maffe Britten met hun last night of the Proms
Ik soms ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap jouw gespleten persoonlijkheid nog steeds niet...
Gillende gitaren wel OK?quote:Op zondag 22 mei 2016 10:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik soms ook niet.
Maar ik vind het niets om op zondagmorgen boenk, boenk te horen.
Dat is wel een eerlijk antwoord.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik soms ook niet.
Maar ik vind het niets om op zondagmorgen boenk, boenk te horen.
Erg, maar minder erg dan boenk, boenk.quote:
Samen luisteren heeft verreweg mijn voorkeur. De volgende keer is het bijna een uur onafgebroken mierentieten.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:46 schreef MaryMouse het volgende:
OK, minus 10 minuten aan het begin van het 2e deel was dit the Orchestral Tubelar Bells
Over een half jaar of zo, gooi ik hem wel correct geript in de rebound
Alweer?quote:Op zondag 22 mei 2016 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Samen luisteren heeft verreweg mijn voorkeur. De volgende keer is het bijna een uur onafgebroken mierentieten.
Nee johquote:
Beidenquote:Op zondag 22 mei 2016 10:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat alweer?Alweer luisteren, of kippenvel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |