SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op zondag 22 mei 2016 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Buismuis' vond ik iets te kort door de bocht...
Uh bij mij wel, maar ik luister niet naar de streamquote:
Hahahaha!quote:Op zondag 22 mei 2016 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Buismuis' vond ik iets te kort door de bocht...
Nu de muis in de molen pas...quote:Op zondag 22 mei 2016 09:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh bij mij wel, maar ik luister niet naar de stream
Ik begin met een nummer van Enigma, daarna 50 minuten buisklokken
Dan loop je 45 seconden achter op mijquote:
Ik loop altijd achter wat de stream betreft, lijkt het.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan loop je 45 seconden achter op mij
Dat zeiden ze toch in het intro?quote:
Zodra ik de buisklokken instart zal ik dat posten. Kunnen we een beetje meten wat de vertraging is.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik loop altijd achter wat de stream betreft, lijkt het.
Ik stop tegenwoordig ook 30 seconden voor het einde van mijn draaislot, dan red ik het meestal net...
20 Seconden nu...quote:Op zondag 22 mei 2016 10:04 schreef MaryMouse het volgende:
Orkestrale Buisklokken![]()
The Royal Philharmonic Orchestra o.l.v. David Bedford
Hmmm, dat is best fors. Ik zag de tag binnen 2 sec. op de website al verschijnen. Ik luister zelf alleen via SAM en niet via foobar, dus ik heb niet gezien hoeveel vertraging er tussen de server en mijn player zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |