zat net nog te bidden naar jezus, en die zei : ja maar dandy zoveel mannen vallen daarvoor, ja zo een facebook met een plaatje van een meisje die je kent en dan in haar profielfoto zo naar de wereld knipoogt das ook een soort valkuil omdat dat zo amikaal eruit ziet allemaalquote:Op zondag 22 mei 2016 02:16 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet je gewoon eens stoppen met meiden stalken, dandy.
Verder gaat alles goed?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef possetje het volgende:
[..]
zat net nog te bidden naar jezus, en die zei : ja maar dandy zoveel mannen vallen daarvoor, ja zo een facebook met een plaatje van een meisje die je kent en dan in haar profielfoto zo naar de wereld knipoogt das ook een soort valkuil omdat dat zo amikaal eruit ziet allemaal
ik heb haar nu gemaild dat ze me moet blokeren en ik heb gezegt dat mij blokeren haar TAAK is...
Maar je bent wel een stalker dus?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:21 schreef possetje het volgende:
ps en NEE, ik ben geen stalker die uit agressieve familie komt zodat ze zich zorgen moet maken dat ik haar in elkaar ga slaan ofzo, ik kom uit extreem normaal gezin en zij kent mijn familie!
Dat gaat op deze manier niet lukken, denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:21 schreef possetje het volgende:
[..]
hoi beetje eenzaam, thats all , ik moet weer eens geluk hebben op sociaal vlak!
pm sturen is nog niet gelijk aan stalken zeg en ik stuur haar ook geen naaktfotos van mijzelf ofzo! ik vraag alleen aan haar hoe het gaat eznoquote:
En als zij daar niet op reageert ga je later nog meer pm's sturen, om vervolgens haar te vragen of zij jou wil blokkeren en haar daarna ook nog te gaan mailen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef possetje het volgende:
[..]
pm sturen is nog niet gelijk aan stalken zeg en ik stuur haar ook geen naaktfotos van mijzelf ofzo! ik vraag alleen aan haar hoe het gaat ezno
joh dat zeg je alleen maar uit ( een ziekelijke ) vorm van gemeenheid, ik kan eigenlijk elke dag wel een vrouw mee naar huis nemen , alleen ik wil dan perse die ene knappe, en das beetje mijn ziekte!quote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef deadprez het volgende:
Dat gaat op deze manier niet lukken, denk ik.
Juist ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:23 schreef possetje het volgende:
[..]
joh dat zeg je alleen maar uit ( een ziekelijke ) vorm van gemeenheid, ik kan eigenlijk elke dag wel een vrouw mee naar huis nemen , alleen ik wil dan perse die ene knappe, en das beetje mijn ziekte!
mn laatste maatje was mn broertje maar die heeft wijf thuis opeens en die claimt hem heel erg dus is er geen ruimte meer voor mij, ik moet wel zeggen dat ik beeeeetje sociaal wel leuk vind op zijn tijd!quote:
oke begrijp ik maar dat kanquote:Op zondag 22 mei 2016 02:24 schreef possetje het volgende:
[..]
mn laatste maatje was mn broertje maar die heeft wijf thuis opeens en die claimt hem heel erg dus is er geen ruimte meer voor mij, ik moet wel zeggen dat ik beeeeetje sociaal wel leuk vind op zijn tijd!
IK ZEG NIET : ( oops capslock ) : hey hoer blokeer me????!!!!quote:Op zondag 22 mei 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
En als zij daar niet op reageert ga je later nog meer pm's sturen, om vervolgens haar te vragen of zij jou wil blokkeren en haar daarna ook nog te gaan mailen.
Ja nee oké, heel normaal gedrag.
En dat vind je normaal gedrag?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:25 schreef possetje het volgende:
[..]
IK ZEG NIET : ( oops capslock ) : hey hoer blokeer me????!!!!
ik zeg : hoi kan je me aub blokeren, ik herhaal steeds mijn slechte gedrag.
wat normaal is is nooit duidelijk omdat je heel veel verschillende mensen hebt op deze planeet, als ik een dochter zou hebben? Dan zou ik haar leren dat dat normaal is ja, een man die haar mailt en ze heeft geen zin? text hem : sorry geen intresse,quote:
Dat je geen reactie krijgt betekent hoogstwaarschijnlijk dat ze geen interesse heeft. Jij gaat vervolgens door met berichten sturen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:28 schreef possetje het volgende:
[..]
wat normaal is is nooit duidelijk omdat je heel veel verschillende mensen hebt op deze planeet, als ik een dochter zou hebben? Dan zou ik haar leren dat dat normaal is ja, een man die haar mailt en ze heeft geen zin? text hem : sorry geen intresse,
hard maar duidelijk!
en als ik haar vriendelijk vraag me te blokeren?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:29 schreef deadprez het volgende:
Dat je geen reactie krijgt betekent hoogstwaarschijnlijk dat ze geen interesse heeft. Jij gaat vervolgens door met berichten sturen.
is wel beetje anders hè
Waarom zou zij dat moeten doen? Jij moet haar gewoon met rust laten. Als je dat niet kan zou ik me toch eens een beetje zorgen gaan maken als ik jou was.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:39 schreef possetje het volgende:
[..]
en als ik haar vriendelijk vraag me te blokeren?
nou tsja whatever
is kleine moeite toch voor haar om mij te blokeren als ik het vriendelijk vraag?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:39 schreef deadprez het volgende:
Waarom zou zij dat moeten doen? Jij moet haar gewoon met rust laten. Als je dat niet kan zou ik me toch eens een beetje zorgen gaan maken als ik jou was.
Echt omgekeerde wereld dit...quote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef possetje het volgende:
[..]
is kleine moeite toch voor haar om mij te blokeren als ik het vriendelijk vraag?
dankje dat je me ( wel zou ) blokeren!quote:Op zondag 22 mei 2016 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt omgekeerde wereld dit...
Al zou ik je wel blokkeren als ik haar was, maar niet omdat jij dat vraagt.
Misschien is het een idee om hulp te zoeken dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:43 schreef possetje het volgende:
[..]
dankje dat je me ( wel zou ) blokeren!
dat voelt enorm fijn!
ik herhaal steeds mn slechte gedrag, kan het niet echt helpen, ik heb beetje het elvis syndroom, ken je dat?
ummmm, nou ja kijk er zou een tweede mogenlijkheid kunnen zijn, en dat zou zijn als ik nu ( nu ik volledige bij bewustzijn ben van mn slechte gedrag ) een knopje in zou kunnen drukken op mn pc die mij zou verbieden nog met haar te praten, zeg maar beetje jezelf bannen!quote:Op zondag 22 mei 2016 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om hulp te zoeken dan.
Nee, ik zou maar gewoon hulp zoeken.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:48 schreef possetje het volgende:
[..]
ummmm, nou ja kijk er zou een tweede mogenlijkheid kunnen zijn, en dat zou zijn als ik nu ( nu ik volledige bij bewustzijn ben van mn slechte gedrag ) een knopje in zou kunnen drukken op mn pc die mij zou verbieden nog met haar te praten, zeg maar beetje jezelf bannen!
maar raar genoeg bestaat dat niet dus.
ja jij hebt ws zelf hulp nodig alleen post jij jouw slechte eigenschappen niet op fok , dat is inherent aan rat zijn!quote:
Deadprez' slechte eigenschap is dat hij op FOK! op elke debiel reageert.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:50 schreef possetje het volgende:
[..]
ja jij hebt ws zelf hulp nodig alleen post jij jouw slechte eigenschappen niet op fok , dat is inherent aan rat zijn!
Nu kun je wel boos worden omdat je het niet graag wil horen, maar je vertoont behoorlijk absurd gedrag.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:50 schreef possetje het volgende:
[..]
ja jij hebt ws zelf hulp nodig alleen post jij jouw slechte eigenschappen niet op fok , dat is inherent aan rat zijn!
oh ik zal je voortaan wel negeren dan ;squote:Op zondag 22 mei 2016 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Deadprez' slechte eigenschap is dat hij op FOK! op elke debiel reageert.
te makkelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 02:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik zal je voortaan wel negeren dan ;s
sry lobi xoxoquote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:16 schreef deadprez het volgende:
Misschien moet je gewoon eens stoppen met meiden stalken, dandy.
wtfquote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef possetje het volgende:
[..]
is kleine moeite toch voor haar om mij te blokeren als ik het vriendelijk vraag?
umm ik ben ook niet gek, vrouwen over het algemeen reageren altijd ontspannen op me of ongeintresseerd, of spottend, maar nooit dat ze in een shock raken.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:35 schreef Myrr het volgende:
Die chick schiet over vier jaar in shock als ze je tegenkomt op straat.
Traumaverwerking. Serieus. Doe normaal man mafkees.
Hahaha. Kut voor je dat je niet te horen kreeg wat je wil horen.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:43 schreef possetje het volgende:
[..]
umm ik ben ook niet gek, vrouwen over het algemeen reageren altijd ontspannen op me of ongeintresseerd, of spottend, maar nooit dat ze in een shock raken.
ps nu heb ik besloten omdat ik deadprez zo een eikel vind om weg te gaan op fok anders zit ik over 12 maanden nog steeds met die kwal hier, maar is geneens zo makkelijk om je account kwijt te raken/deleten, bij www.partyflock.nl hebben ze gewoon een delete knopje, klant is koning toch ?
de realiteit is net tikje anders, tis meer dat ik zenuwachtig word van jouw autistiteit, maar iig de toko is geheel voor jou en je zielige clubje ik ga weg hierquote:Op zondag 22 mei 2016 04:45 schreef deadprez het volgende:
Hahaha. Kut voor je dat je niet te horen kreeg wat je wil horen.
Volgens mij heb jij niet echt een idee meer van hoe de realiteit is.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:47 schreef possetje het volgende:
[..]
de realiteit is net tikje anders, maar iig de toko is geheel voor jou en je clubje ik ga weg hier
mij rest alleen nog de blijdschap te weten dat jij een leger mensen in bezit hebt die je haten , je valt vanzelf wel een keer op een dag , hoef ik verder nix voor te doen,.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet echt een idee meer van hoe de realiteit is.
Maar oké, laters hè.
Is goed kerel.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:49 schreef possetje het volgende:
[..]
mij rest alleen nog de blijdschap te weten dat jij een leger mensen in bezit hebt die je haten , je valt vanzelf wel een keer op een dag , hoef ik verder nix voor te doen,.
Dit was dus inderdaad het eerste waar ik aan dacht!quote:Op zondag 22 mei 2016 06:29 schreef Pharkus het volgende:
Maar als ze je negeert hoe weet je dan dat je nog niet geblokkeerd bent?
Op FOK! weet je het wel want de inbox van de ontvanger is dan niet beschikbaar (melding)quote:Op zondag 22 mei 2016 06:29 schreef Pharkus het volgende:
Hoi bij facebook als iemand je geblokeerd heeft dan krijg je een witte pagina te zien met een grote blauwe duim met een pleister erop!quote:Op zondag 22 mei 2016 06:29 schreef Pharkus het volgende:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |