Een christelijk joch op werk is een keer helemaal mad geworden op mij omdat ik dat zei.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
niet eens ik vind verdomme lekkerderer rollen
boefquote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Een christelijk joch op werk is een keer helemaal mad geworden op mij omdat ik dat zei.
Hee, godverdomme. Dat is geen taal voor een dame.quote:
echt zo'n opso verhaal ditquote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Een christelijk joch op werk is een keer helemaal mad geworden op mij omdat ik dat zei.
Eindelijkquote:
Verdomme is toch anders dan godverdomme?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hjbquote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, godverdomme. Dat is geen taal voor een dame.
waar denk je dat het vandaan komtquote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verdomme is toch anders dan godverdomme?
kun je wel tegen zo'n oud mensquote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net ruzie gehad met mijn oma dus ik dacht laat ik jullie lastig vallen
hzo had je ruzie?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
O, dacht dat ie dat zeiquote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw broertje scheldt er ook alleen maar mee omdat hij het van een middelbare man verliest met Dark Souls.quote:
Why?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zeg zelfs altijd 'tommequote:Op zondag 22 mei 2016 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit geloof ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jouw broertje scheldt er ook alleen maar mee omdat hij het van een middelbare man verliest met Dark Souls.
ik zat zoals gewoonlijk irritant te doen dus zei mijn moeder tegen me wil jij lekker bij oma gaan wonen en toen zei ik nee doe maar niet en toen werd oma boosquote:
DPquote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat het aantal goede users momenteel online op fok weer op één hand te tellen is
was het maar jouw lapoquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zat zoals gewoonlijk irritant te doen dus zei mijn moeder tegen me wil jij lekker bij oma gaan wonen en toen zei ik nee doe maar niet en toen werd oma boos
neemt alles te serieus die oude heks
Hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zat zoals gewoonlijk irritant te doen dus zei mijn moeder tegen me wil jij lekker bij oma gaan wonen en toen zei ik nee doe maar niet en toen werd oma boos
neemt alles te serieus die oude heks
ik ben erquote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat het aantal goede users momenteel online op fok weer op één hand te tellen is
nee dan ben ik hier 's nachts al helemaal eenzaamquote:
Jaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
idd, middelbaar? eerder bejaard
Je weet niet eens wat ik aan je verhaal niet geloof :squote:
dan zeg je dat jullie haar dan in een verzorgingstehuis dumpenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begon ze ook gelijk te dreigen met stoppen met zakgeld geven
die ene homoquote:
O, wij tellen idd niet meequote:Op zondag 22 mei 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dan ben ik hier 's nachts al helemaal eenzaam
Jaja, ik las het, heel leuk.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat ik aan je verhaal niet geloof :s
jullie zijn meestal niet tot na 5 uur onlinequote:
ja hallo ik ga dat niet betalenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zeg je dat jullie haar dan in een verzorgingstehuis dumpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |