goed op de hoogte frankquote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Spange pokoe, leuk lied, beide woorden staan ook op de lijst.
Jij bent eng.quote:
Zo is het leven.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee iedereen gaat er maar met mijn ideeën van door en ik eindig dood alleen in de goot
Je bent de droeftoeter in de klb-sc-fanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een oud user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren.quote:
Ja, leraar is ontslagen.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
is iemand daar achter gekomen behalve bj zelf?
Er lagen 2 verslaafden samen in de gootquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er lagen 2 verslaafden samen in de goot
De een was hallef levend en de ander hallef dood
Toen kwam er een agent aan die vroeg:
'Wat moet dat hier'
Wij wachten op onze dealer dat komt over een kwartier
Niemand op FOK! die je herinnert, dat is wel echt een ramp.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de klb-sc-fanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een oud user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren.
ik dacht misschien vind je dat gezellig maar nee okéquote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan "alleen?"
zuig m'n pikquote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de klb-sc-fanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een oud user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren.
waarom zou ik een dommer iemand voor mij laten denken?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht misschien vind je dat gezellig maar nee oké
ik geniet ook van zijn verdrietquote:
ik zie dat mijn vorige post terecht wasquote:Op zondag 22 mei 2016 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom zou ik een dommer iemand voor mij laten denken?
waarom zouw ik een dommer iemand voor mij laten denken?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie dat mijn vorige post terecht was
ik mag graag speels bijtenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik doe voorzichtig. jij ook?hihi
Ja, ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |