SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:40 schreef FatherJohn het volgende:
Er scheet er vanmiddag een precies op mijn harses.
Welnee, karma. Ik had vlak ervoor een emmer water over een kat gemikt.quote:
Proestquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Welnee, karma. Ik had vlak ervoor een emmer water over een kat gemikt.
Ik krijg nog steeds gratis bier van mijn Duits leraresquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Overigens hadden wij een hele leuke Duits lerares. Voor haar leeftijd was ze ook nog eens niet mis. Heb daar wel van genoten in de middelbare school jaren, van Duits.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Dan zou die duif juist blij moeten zijn, toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Potverdorie.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds gratis bier van mijn Duits lerares
Wat heb je daarvoor moeten doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds gratis bier van mijn Duits lerares
\Wij hadden een oud wijf met een scheef knotje.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Overigens hadden wij een hele leuke Duits lerares. Voor haar leeftijd was ze ook nog eens niet mis. Heb daar wel van genoten in de middelbare school jaren, van Duits.
Onder 't bureau.quote:
Wij hadden wel een MILF hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:43 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
\Wij hadden een oud wijf met een scheef knotje.
Hij scheet van vreugde op mijn kop.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou die duif juist blij moeten zijn, toch?
Of het knotje stond kaarsrecht en het wijf scheef.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:43 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
\Wij hadden een oud wijf met een scheef knotje.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of het knotje stond kaarsrecht en het wijf scheef.
Nee, wijf was (bochel niet meegerekend) kaarsrecht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of het knotje stond kaarsrecht en het wijf scheef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |