SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:40 schreef FatherJohn het volgende:
Er scheet er vanmiddag een precies op mijn harses.
Welnee, karma. Ik had vlak ervoor een emmer water over een kat gemikt.quote:
Proestquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Welnee, karma. Ik had vlak ervoor een emmer water over een kat gemikt.
Ik krijg nog steeds gratis bier van mijn Duits leraresquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Overigens hadden wij een hele leuke Duits lerares. Voor haar leeftijd was ze ook nog eens niet mis. Heb daar wel van genoten in de middelbare school jaren, van Duits.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Dan zou die duif juist blij moeten zijn, toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Potverdorie.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds gratis bier van mijn Duits lerares
Wat heb je daarvoor moeten doen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds gratis bier van mijn Duits lerares
\Wij hadden een oud wijf met een scheef knotje.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Overigens hadden wij een hele leuke Duits lerares. Voor haar leeftijd was ze ook nog eens niet mis. Heb daar wel van genoten in de middelbare school jaren, van Duits.
Onder 't bureau.quote:
Wij hadden wel een MILF hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:43 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
\Wij hadden een oud wijf met een scheef knotje.
Hij scheet van vreugde op mijn kop.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou die duif juist blij moeten zijn, toch?
Of het knotje stond kaarsrecht en het wijf scheef.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:43 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
\Wij hadden een oud wijf met een scheef knotje.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of het knotje stond kaarsrecht en het wijf scheef.
Nee, wijf was (bochel niet meegerekend) kaarsrecht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of het knotje stond kaarsrecht en het wijf scheef.
Einde dienstmededeling.quote:
Gewoon haar kroeg inlopenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:47 schreef Dj_Vout het volgende:
Piemol..... die vrouw die had een piemol!
Mijn biologieleraresquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah ja, mijn middelbare, waar ik voor het eerst een crush had op een lerares.
quote:
En toch denk ik dat je er op dat moment minder om kan lachen.quote:
Alleen mijn Duits lerares was echt een crush waardig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn biologielerares
En op de HTS de lerares kunstmatige intelligentie
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:48 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
En toch denk ik dat je er op dat moment minder om kan lachen.
Proost!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Er zijn (voormalig) R49 luisteraars die ervaring hebben met deze lyrics
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:49 schreef Fogel het volgende:
Er zijn (voormalig) R49 luisteraars die ervaring hebben met deze lyrics
Annagh!quote:
quote:
Annaghquote:
Eentje terug jatten op het damrakquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:54 schreef robdriessen het volgende:
Da's toevallig. Die van mijn opa is ook gejat. Ergens tussen '40 en '45
Die moffen ook weer!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:54 schreef robdriessen het volgende:
Da's toevallig. Die van mijn opa is ook gejat. Ergens tussen '40 en '45
U heeft iets tegen Sjonnies?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:55 schreef ToT het volgende:
Bij mij is een keer een brommer gejat!Een zwaar opgevoerde MT5.
Een keer liepen er 2 sjonnies langs die op grote afstand agressief riepen dat ze 5 tientjes voor "dat oude barrel" zouden geven. Ik sloeg het riante bod vriendelijk af, en die nacht is-ie gejat!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:55 schreef Dj_Vout het volgende:
Vandaag:
Het begin van Kumbh Mela (het feest der kruiken). Kumbh Mela is een zes weken durende bedevaart die eens in de twaalf jaar plaatsvindt op vier belangrijke locaties in India. Gedurende deze grootste bedevaart ter wereld nemen miljoenen hindoes een heilig bad om hun zonden weg te wassen.
Laat Schrobbelèr nou toevallig in kruiken zitten!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:55 schreef Dj_Vout het volgende:
Vandaag:
Het begin van Kumbh Mela (het feest der kruiken). Kumbh Mela is een zes weken durende bedevaart die eens in de twaalf jaar plaatsvindt op vier belangrijke locaties in India. Gedurende deze grootste bedevaart ter wereld nemen miljoenen hindoes een heilig bad om hun zonden weg te wassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet zo'n kruidendrankje?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:55 schreef Dj_Vout het volgende:
Vandaag:
quote:
Gij onwetende!quote:
Lijkt mij alleen niet zo'n prettige plek om te scherenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat een nummer zeg. Ik wil ook wel eens wat.
Ik heb er geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen niet zo'n prettige plek om te scheren
Ik lust beiden wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:57 schreef Rataplan79 het volgende:
Ik vind Schrobbelèr niet lekker.
Bier wel.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:59 schreef Rataplan79 het volgende:
Is het al gedaan?? Is het al 11 uur????
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga even mijn hersens van de vloer opdweilen. Bedankt Vout
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga even mijn hersens van de vloer opdweilen. Bedankt Vout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |