Mag niet, er moet gehonkbalt worden...quote:Op zondag 22 mei 2016 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat dat goede er maar vanaf. Heel de dag regen.
Perfect weer om tomaten en paprikaplanten in de kas te gaan zetten.quote:Op zondag 22 mei 2016 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat dat goede er maar vanaf. Heel de dag regen.
Ik heb geen tomaten- en paprikaplanten.quote:Op zondag 22 mei 2016 08:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Perfect weer om tomaten en paprikaplanten in de kas te gaan zetten.
Hebben jullie geen groenteboer?quote:Op zondag 22 mei 2016 08:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Perfect weer om tomaten en paprikaplanten in de kas te gaan zetten.
Win/win situatie...quote:Op zondag 22 mei 2016 08:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen tomaten- en paprikaplanten.
Maar ik heb ook geen kas. Komt dat even goed uit.
Je hebt toch een ren? Daar kan je ook best in opkweken.quote:Op zondag 22 mei 2016 08:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen tomaten- en paprikaplanten.
Maar ik heb ook geen kas. Komt dat even goed uit.
Om dezelfde reden hebben wij onze moestuin weggedaan.quote:Op zondag 22 mei 2016 08:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die hebben we weggedaan, want de garantie was verlopen.
Soms wel ja. Als slakken en vogels het opvreten waar je bijstaat is de lol er snel vanaf. Nadeel van onbespoten werken. Als je dat laatste wel doet kan je net zo goed naar de winkel gaan.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om dezelfde reden hebben wij onze moestuin weggedaan.
Hoop gedoe voor niks...
Dat, het leverde niks op en was veel te veel werk.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Soms wel ja. Als slakken en vogels het opvreten waar je bijstaat is de lol er snel vanaf. Nadeel van onbespoten werken. Als je dat laatste wel doet kan je net zo goed naar de winkel gaan.
Goed gedaan, bij tegenvallende resultaten zo snel mogelijk opdoeken, anders zie je het tot je grote frustratie en verbazing bij de buren wél goed gaan.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat, het leverde niks op en was veel te veel werk.
Na een jaar de boel maar weer opgezegd...
Not me.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:10 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
![]()
Mogguh
Wie heeft gisteravond de regendans gedanst?
Moggùh, muis. Hier nog een beetje zon.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:10 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
![]()
Mogguh
Wie heeft gisteravond de regendans gedanst?
Een ren? Niet dat ik weet.quote:Op zondag 22 mei 2016 08:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt toch een ren? Daar kan je ook best in opkweken.
quote:Op zondag 22 mei 2016 09:17 schreef Fogel het volgende:
Bedankt l2b
Je muziek was blijkbaar zeer geschikt geweest voor een chill lounge, want ik viel in slaap.
just me dan misschien?quote:
Hier regent het, en eerlijk gezegd, het ziet eruit als prima ren weerquote:Op zondag 22 mei 2016 09:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moggùh, muis. Hier nog een beetje zon.
Tot aan de containers.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier regent het, en eerlijk gezegd, het ziet eruit als prima ren weer
Nee hoor.... die woont gewoon in huis.quote:
Dat wordt dus binnenblijven.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier regent het, en eerlijk gezegd, het ziet eruit als prima ren weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |