De schotten blijven volgens mij liever wel bij de EU.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:48 schreef Kijkertje het volgende:
Het zou wel een leuk experiment zijn om het half om half te doen.
Groot-Britannie door midden delen, de helft blijft, de andere helft niet.
Dat gaat zo ongeveer gebeuren bij een Brexit, dan wil Schotland zo snel mogelijk weer terug in de EU.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 00:48 schreef Kijkertje het volgende:
Het zou wel een leuk experiment zijn om het half om half te doen.
Groot-Britannie door midden delen, de helft blijft, de andere helft niet.
Lijkt me wel boeiend om te zien hoe dat allemaal uit gaat pakken. Dus doe die Brexit maarquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat gaat zo ongeveer gebeuren bij een Brexit, dan wil Schotland zo snel mogelijk weer terug in de EU.
Tsja, zoals Farage een paar dagen geleden nog zei: "ik heb geen flauw idee wat de consequenties van een Brexit zijn, maar ik wil het gewoon"quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me wel boeiend om te zien hoe dat allemaal uit gaat pakken. Dus doe die Brexit maar![]()
Wat ook paradoxaal is in de discussie, is dat de Brexit-groep aan de ene kant vindt dat Europa teveel macht heeft en meer naar zich toe wil trekken (zeg maar de boze boeman is), maar er aan de andere kant vanuit gaat dat als GB uit de EU stapt, het geen probleem is om ff snel allerlei handelsverdragen te sluiten. Als de EU echt de boze boeman is, dan doen ze dat toch niet? Dan laten ze GB eerst ff lekker in hun sop gaarkoken.
Die handelsbelangen gaan ze sluiten met landen als Australië en Nieuw Zeeland, Canada etc. nu MOETEN ze bv. lamsvlees uit Griekenland afnemen, terwijl het lam van Nieuw Zeeland van betere kwaliteit is! Het is het moeten, moeten, moeten, moeten, moeten.......quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me wel boeiend om te zien hoe dat allemaal uit gaat pakken. Dus doe die Brexit maar![]()
Wat ook paradoxaal is in de discussie, is dat de Brexit-groep aan de ene kant vindt dat Europa teveel macht heeft en meer naar zich toe wil trekken (zeg maar de boze boeman is), maar er aan de andere kant vanuit gaat dat als GB uit de EU stapt, het geen probleem is om ff snel allerlei handelsverdragen te sluiten. Als de EU echt de boze boeman is, dan doen ze dat toch niet? Dan laten ze GB eerst ff lekker in hun sop gaarkoken.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Mocht het Brexit-kamp verliezen dan is er nog een leuke troostprijs voor UKIP. De helft van de Britten zal zo teleurgesteld zijn dat Ukip waarschijnlijk de grootste partij wordt bij de volgende verkiezingen.
Ja, als je aan de massa-immigratie uit lagelonenlanden komt, zowel binnen de EU als migranten van daarbuiten, dan gaat de EU je bestraffen. Dat hebben we ook bij de Zwitsers gezien. Zelfbehoud en machtsuitbreiding gaat bij de EU sowieso altijd voor op de belangen van de ingezetenen en als de EU bedrijven uit de EU kan benadelen om een voorbeeld te stellen aan andere mogelijk exiteers dan zullen ze dat niet nalaten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor onze Engelse user.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom posten jullie hier in het Engels?
Die kijken hier in een Nederlands topic?quote:
Het was maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En als dat al zo was zou het jou blij maken?
Dat is het mooie van de waarheid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:17 schreef Kijkertje het volgende:
Jeff Mitchell's best photograph: ‘These people have been betrayed by Ukip’
The photographer on his shot of refugees walking into Slovenia – and how he feels about Ukip using it on its Brexit poster
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |