dope hoofdenquote:
en dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff op het plein vd luchthaven op Istanbul zetten.
oh okquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Afwachten wanneer 'ie wordt weggehaald.
Waarom nodigt hij je dan uit ?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
vanavond bday maar heb niet zo veel met die gast. twijfel twijfel
Boeie ga gewoon dan. En als het ruk is ga je naar huis.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zo'n beetje hele gang gaat erheen en hij zei dat iedereen welkom was vandaar
groot gelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:25 schreef xcachet het volgende:
Ik zou vandaag ook na 't examen met klasgenoten naar het centrum gaan om in het Hard Rock Cafe te gaan eten. Auto stond geparkeerd bij sloterdijk. Moet ik weer minimaal 20 euro op OV zetten om te kunnen reizen, extra parkeergeld betalen en een overpriced hamburger naar binnen werken.
Gewoon gezegd dat ik geen zin had. #strongindependentwoman
"Wat je graag met mij zou willen maken, wat je heel leuk vindt, wat je heel lekker vindt."quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik denk dat ik deze man echt het toppunt van onaantrekkelijk vind.
Wauw. Ze zou denk gillend wegrennen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Wat je graag met mij zou willen maken, wat je heel leuk vindt, wat je heel lekker vindt."
Dacht dat 'ie zou zeggen: "Een kind."
zou ik hypocriet van mezelf vindenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boeie ga gewoon dan. En als het ruk is ga je naar huis.
Bij de looks van die gast wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw. Ze zou denk gillend wegrennen.
Ja toch. Eigenlijk zou ik samen met een klasgenoot een keer wat gaan eten gewoon na school in Zwolle. Nodigt ze de halve klas uit en om het in Amsterdam te gaan doen.quote:
Oke, dan rij je door naar mij en maken we het gezellig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou ik hypocriet van mezelf vinden
Nice. Want ik zou zelf ook niet gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou ik hypocriet van mezelf vinden
"Dat zei ik ook altijd."quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, dan rij je door naar mij en maken we het gezellig.
mehhh dan zou mijn zin ook al zijn verdwenen idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij de looks van die gast wel.
[..]
Ja toch. Eigenlijk zou ik samen met een klasgenoot een keer wat gaan eten gewoon na school in Zwolle. Nodigt ze de halve klas uit en om het in Amsterdam te gaan doen.
Misschien hard, maar beter om te zeggen dat je denkt dat het daar om te doen is. Als het zo is, heb je gelijk. Weet ook gelijk iedereen waar het om draait.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:25 schreef xcachet het volgende:
Ik zou vandaag ook na 't examen met klasgenoten naar het centrum gaan om in het Hard Rock Cafe te gaan eten. Auto stond geparkeerd bij sloterdijk. Moet ik weer minimaal 20 euro op OV zetten om te kunnen reizen, extra parkeergeld betalen en een overpriced hamburger naar binnen werken.
Kwam ook gewoon niet handig uit. Heb ook geen zin om er een paar tientjes extra aan kwijt te zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mehhh dan zou mijn zin ook al zijn verdwenen idd.
Het blijft trekken he?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:30 schreef Montelly het volgende:
Heb afgezworen om ooit kapsalon weer te eten..
Niet dus..
neem ik m'n laptop mee, kunnen we samen fokkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, dan rij je door naar mij en maken we het gezellig.
Heb ook gewoon gezegd dat het mij niet uit komt en dat ik er niet zoveel zin in had. Zal mij een ruk zijn wat ze daarvan vindenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien hard, maar beter om te zeggen dat je denkt dat het daar om te doen is. Als het zo is, heb je gelijk. Weet ook gelijk iedereen waar het om draait.
is het niet waard tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam ook gewoon niet handig uit. Heb ook geen zin om er een paar tientjes extra aan kwijt te zijn
Prima, hoor. Maar denk dat je je handen al vol zult hebben aan iets andersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
neem ik m'n laptop mee, kunnen we samen fokken
Strekking is hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ook gewoon gezegd dat het mij niet uit komt en dat ik er niet zoveel zin in had. Zal mij een ruk zijn wat ze daarvan vinden![]()
lekker vol en vlezigquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima, hoor. Maar denk dat je je handen al vol zult hebben aan iets anders
Kapsalonquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het blijft trekken he?
Beetje zoals jij (bij jezelf) doet.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
boek ik liever een vliegticket van deze zomer
voel me altijd zo vies en gebruikt als ik een kapsalon op hebquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kapsalonmaja soms...beetje hetzelfde wat ik bij jou heb.
Nee heb een vriend en vind het wel erg raar worden als ik bepaalde handelingen op internet ga besprekenquote:
Hear hear gmta.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
voel me altijd zo vies en gebruikt als ik een kapsalon op heb
Hard Rock Caféquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:25 schreef xcachet het volgende:
Om vervolgens weg te lopen, of?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:36 schreef Montelly het volgende:
Stimo ik had je echt allang preggo gemaakt, mja dat weet je.
Oké Nielsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:36 schreef Montelly het volgende:
Stimo ik had je echt allang preggo gemaakt, mja dat weet je.
Nee van mij hoef je dat niet verwachten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind het welals er zo met mij gepraat wordt.
Moet jij ook eens doen gluurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |