abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173499342
registreer om deze reclame te verbergen
https://nos.nl/artikel/21(...)-naar-feyenoord.html

quote:
Directeur Jan de Jong vertrekt bij de NOS en wordt de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord. De Jong volgt per 1 november Eric Gudde op, die begin juni aankondigde te zullen stoppen.

"Na ruim 24 jaar NOS sta ik uiteraard niet te boek als een jobhopper", zegt De Jong over zijn beslissing. "Ik had er met veel plezier nog jaren kunnen werken, want ik heb ernstig last van clubtrouw. Maar deze kans is uniek."

De Jong (50) werkt sinds 1993 bij de NOS. De afgelopen 12,5 jaar maakte hij deel uit van de directie van de omroep, de laatste 7 jaar als algemeen directeur.

"Iedereen die mij kent, kent mijn enorme fascinatie voor topsport en voor Feyenoord", zegt De Jong. Hij wil met de club weer structureel in de top van het voetbal komen, met zoveel mogelijk spelers uit de eigen jeugdopleiding.

Volgens Feyenoord sluit De Jong naadloos aan bij de ambities van de club. "Hij heeft jarenlange ervaring in het leiden van een complexe organisatie", zegt Gerard Hoetmer van de raad van commissarissen. Volgens hem heeft De Jong een grote kennis van de sport- en voetbalwereld, met de bijbehorende relaties en netwerken.

"Feyenoord heeft een prachtige toekomst voor zich", meent De Jong. "Daar wil ik met mijn kennis en ervaring de komende jaren mijn steentje aan bijdragen."
xxl.jpg
Iemand die zijn of haar emoties laat heersen over logisch redeneren heeft of een groot hart of een klein brein...
  vrijdag 15 september 2017 @ 08:27:46 #127
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_173786138
En dat al in 1993
Gandhi - “The world has enough for everyone's need, but not enough for everyone's greed.”
  vrijdag 22 september 2017 @ 16:18:09 #128
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_173931953
https://nos.nl/artikel/21(...)lent-dan-mbappe.html

Enorm sneu en bekrompen bericht weer. Typisch kleine landen gedrag.
En dat al in 1993
Gandhi - “The world has enough for everyone's need, but not enough for everyone's greed.”
pi_173932103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:18 schreef Klopkoek het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)lent-dan-mbappe.html

Enorm sneu en bekrompen bericht weer. Typisch kleine landen gedrag.
Net als die Britten :(
https://www.thesun.co.uk/(...)ble-under-21-player/
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_173933863
EK volleybal bij de vrouwen, Nederland - België wel live bij de Belgen. Maar hier alleen via een stream te zien. Niet eens op politiek24 of een ander kanaal...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_173934279
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:20 schreef Redefine het volgende:
EK volleybal bij de vrouwen, Nederland - België wel live bij de Belgen. Maar hier alleen via een stream te zien. Niet eens op politiek24 of een ander kanaal...
Onbegrijpelijk dat ze dat kanaal niet veel vaker gebruiken.
pi_173934603
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat ze dat kanaal niet veel vaker gebruiken.
Dat is voor mij ook een raadsel. Tenzij het duurder is om op zo'n bijkanaal het uit te zenden dan via de stream. Misschien dat iemand daar meer over weet.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 22 september 2017 @ 19:38:28 #133
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_173934865
quote:
Welke over de wereld daarin dus ook een naam hebben. Wat er altijd in wordt betrokken waarom ze zo slecht zijn (negatieve factor) en al 50 jaar wachten op een finaleplaats.

Dele Alli is natuurlijk wel een 100% Brit. Belangrijk verschil
En dat al in 1993
pi_173938767
100% Brit zijn met een Nigeriaanse vader _O_
pi_173950669
Goed interview net wel weer met Van Der Breggen. Dan wint er een Nederlandse en is de missie dus geslaagd en dan gaat die lopen hameren op de strategie tussen die twee. Lekker gaan stoken is natuurlijk voor de NOS veel belangrijker dan de titel vieren. :')
  maandag 25 september 2017 @ 20:32:27 #136
177053 Klopkoek
QE for the people
pi_173994118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:23 schreef wimderon het volgende:
100% Brit zijn met een Nigeriaanse vader _O_
Opgegroeid in Engeland. Waar is Asensio opgegroeid?
En dat al in 1993
  Redactie Sport maandag 25 september 2017 @ 21:23:15 #137
274204 crew  Mexicanobakker
Winnaar WIDM prono 2017
pi_173995472
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 20:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Opgegroeid in Engeland. Waar is Asensio opgegroeid?
Ik ben ook gewoon een halve spanjaard
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
pi_173998861
Wat doet dat geneuzel over die talenten eigenlijk in dit topic? Alleen maar omdat de NOS er ook een berichtje over heeft losgelaten? Is nou toch niet echt wereldschokkend om hier te bespreken zou je zeggen :{
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')