Doet er niet toe.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Is dat bij PSV en/of Ajax niet het geval dan?
Zou Hendrix meer verdienen dan Schaars? Of Riedewald meer dan van der Hoorn?
Natuurlijk doet dat er wel toe. Stel dat die clubs en andere(AZ) het ook doen.. Betekent dat je het ALTIJD tegen die clubs zou afleggen op de transfermarkt.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
Het is al sinds jaren een item bij ons. Dan moet je er iets mee doen en het niet laten voor wat het is.
Hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en speelde gisteren voor het eerst 90 minuten.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel waar wat hij zegt. Jongens die aangekocht worden krijgen een dikker salaris dan de eigen jeugd en blijken uiteindelijk niet beter te presteren. Dat is niet de fout van Boetius.
Dat hij zelf niet zo goed blijkt te zijn staat daar los van. Hij zou in het Feyenoord van afgelopen jaar gewoon prima meekunnen.
Hoedt, Berghuis, Haye. Het lukt hun ook niet altijd.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Natuurlijk doet dat er wel toe. Stel dat die clubs en andere(AZ) het ook doen.. Betekent dat je het ALTIJD tegen die clubs zou afleggen op de transfermarkt.
Dat van Geel dan de verkeerde spelers haalt, is een ander verhaal.
Oke, dan laten we het gewoon zoals het is en laten we 8 van de 10 jeugdspelers weglopen. Lijkt me een prima plan.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Natuurlijk doet dat er wel toe. Stel dat die clubs en andere(AZ) het ook doen.. Betekent dat je het ALTIJD tegen die clubs zou afleggen op de transfermarkt.
Dat van Geel dan de verkeerde spelers haalt, is een ander verhaal.
2 vd 10 jeugdspelers met het potentieel het team te dragen en een versterking te zijn vind ik ook geen slechte schatting. Zeker niet als je daar de potentiele top bijtelt die gestroopt wordt door clubs waar we niet mee kunnen concurrerenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, dan laten we het gewoon zoals het is en laten we 8 van de 10 jeugdspelers weglopen. Lijkt me een prima plan.
Tjah, uiteindelijk zijn het wel de talenten die verder geen moer presteren de spelers die zijn weggelopen. Misschien zijn ze gewoon niet goed genoeg? Leerdam, Boetius. Vilhena nu dan ook. Mis ik er nog een paar?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, dan laten we het gewoon zoals het is en laten we 8 van de 10 jeugdspelers weglopen. Lijkt me een prima plan.
Dan moet je beter luisteren, bij De Vrij was het sowieso een issue, Clasie als ik het me goed herinner ook, en Indi weet ik zo niet meer.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:39 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij, Indi en Clasie heb ik nooit horen morren. Hetzelfde geldt nu voor van Beek, Karsdorp en Kongolo.
Mwah. Bij Clasie duurde het ook best lang voordat hij meer kreeg dan Vormer. Maar dat speelde hij niet uit in de media.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah, uiteindelijk zijn het wel de talenten die verder geen moer presteren de spelers die zijn weggelopen. Misschien zijn ze gewoon niet goed genoeg? Leerdam, Boetius. Vilhena nu dan ook. Mis ik er nog een paar?
Chong, Rodney Kongolo, Ebecillio en Bruma tel ik niet mee. Die kiezen gewoon (terecht) voor het grote geld.
De Vrij, Indi en Clasie heb ik nooit horen morren. Hetzelfde geldt nu voor van Beek, Karsdorp en Kongolo.
De Vrij twijfelde omdat Feyenoord 10e was geworden in de competitie. Niet omdat hij minder verdiende dan de rest. Hetzelfde geldt voor Vlaar. Overigens tekende zij wel 'gewoon' bij.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet je beter luisteren, bij De Vrij was het sowieso een issue, Clasie als ik het me goed herinner ook, en Indi weet ik zo niet meer.
oke.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:43 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij twijfelde omdat Feyenoord 10e was geworden in de competitie. Niet omdat hij minder verdiende dan de rest. Hetzelfde geldt voor Vlaar.
Allen hebben geen beker gepakt bij Feyenoord.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:48 schreef DonRaja het volgende:
We hebben qua transfers gewoon mazzel gehad met Van Gaal/WK en Koeman/Southampton. Zonder die 2 factoren hadden we de helft minder aan transfers opgehaald.
Bruma, Rekik, Wijnaldum, BMI, Vormer en Ake hebben uiteindelijk wel prijzen gepakt zonder Feyenoord.
Serieus? Dan is het inmiddels in elk geval crisis in Porto.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Allen hebben geen beker gepakt bij Feyenoord.![]()
![]()
![]()
GioGod!!!
Volgens mij heeft Indi trouwens nog niets gewonnen bij Porto.
Gisteren de bekerfinale verloren(Indi hele wedstrijd op de bank). Als een speler als Suk in de spits staat, weet je dat het vergaande glorie is.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het inmiddels in elk geval crisis in Porto.
2013 voor het laatst een prijs zie ik net. Arme Bruno...quote:Op maandag 23 mei 2016 10:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Gisteren de bekerfinale verloren(Indi hele wedstrijd op de bank). Als een speler als Suk in de spits staat, weet je dat het vergaande glorie is.
Dat is een koe in de kont kijken natuurlijk. Misschien was hij bij Feyenoord wel niet geblesseerd geraakt.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en speelde gisteren voor het eerst 90 minuten.
Dat was juist de reden waarom er intern nogal wat twijfels over hem waren en hij ook redelijk makkelijk kon vertrekken.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is een koe in de kont kijken natuurlijk. Misschien was hij bij Feyenoord wel niet geblesseerd geraakt.
Hij was bij ons ook vaak geblesseerd. En het waren ook geen kleine blessures als ik het me goed herinner, problemen met z'n knieën in elk geval.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is een koe in de kont kijken natuurlijk. Misschien was hij bij Feyenoord wel niet geblesseerd geraakt.
Aangepast.quote:
Dat was in de jeugd. In zijn seizoenen bij de A-selectie heeft hij wel gewoon veel gespeeld. Dat hij zwakke knieën heeft heeft hij volgens mij ook wel eens letterlijk in een interview gezegd. Toen zei hij dat hij de knieën van een oude vent had.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij was bij ons ook vaak geblesseerd. En het waren ook geen kleine blessures als ik het me goed herinner, problemen met z'n knieën in elk geval.
Elia heeft gewoon geregeld een back stuk gespeeld hoor. Niet elke week, maar toch wel vrij vaak.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef Scrummie het volgende:
JP's laatste jaar was echt afschuwelijk slecht ja, eens. Die kwam nog minder lantarenpalen voorbij dan Elia dit seizoen.
ja maar dat had ook wel te maken met de verandering van voetbal stijl, nu moest hij veel meer uit stilstand voetballen terwijl hij met Pelle de ballen in beweging kreeg aangespeeld met z'n gezicht de goeie kant uitquote:Op maandag 23 mei 2016 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was in de jeugd. In zijn seizoenen bij de A-selectie heeft hij wel gewoon veel gespeeld. Dat hij zwakke knieën heeft heeft hij volgens mij ook wel eens letterlijk in een interview gezegd. Toen zei hij dat hij de knieën van een oude vent had.
Gespeelde wedstrijden:
[ afbeelding ]
Maar mensen die fan zijn van Boetius hebben denk ik zijn laatste seizoen niet naar hem gekeken. Nondeju wat was dat ergerlijk, je begon zelfs te verlangen naar iemand als Schaken.
Dan heb ik dit seizoen andere wedstrijden gezien. Ik kan met moeite een handvol goeie potjes van'm bedenken.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elia heeft gewoon geregeld een back stuk gespeeld hoor. Niet elke week, maar toch wel vrij vaak.
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elia heeft gewoon geregeld een back stuk gespeeld hoor. Niet elke week, maar toch wel vrij vaak.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat had ook wel te maken met de verandering van voetbal stijl, nu moest hij veel meer uit stilstand voetballen terwijl hij met Pelle de ballen in beweging kreeg aangespeeld met z'n gezicht de goeie kant uit
Stuk van het lachen na de wedstrijd misschien.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon netjes in elke twee competitiewedstrijden bij een goal betrokken geweest.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan heb ik dit seizoen andere wedstrijden gezien. Ik kan met moeite een handvol goeie potjes van'm bedenken.
Dan ben je heeeeel weinig in de Kuip geweest de laatste 10 jaar...quote:Op maandag 23 mei 2016 14:10 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een geneuzel over Boetius hier zeg. De laatste 10 jaar niet zo'n grote prutser meer gezien in de Kuip. Petje af voor van Geel dat hij hem nog voor zoveel heeft weten te slijten.
8 goals en 4 assists. Dat is echt heel weinig voor een buitenspeler van de nummer 3.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon netjes in elke twee competitiewedstrijden bij een goal betrokken geweest.
Ongeveer net zoveel als een Narsingh of Younes.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
8 goals en 4 assists. Dat is echt heel weinig voor een buitenspeler van de nummer 3.
Younes heeft veel minder minuten gemaakt en Narsingh kan er geen kut van.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als een Narsingh of Younes.
Ja, daar heb ik niet zoveel mee.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon netjes in elke twee competitiewedstrijden bij een goal betrokken geweest.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Rijn zit nog steeds op zijn milkshake te wachten, anders.
Tuurlijk doet dat er wel toe. Dat betekent dat het gewoon normaal is dat talenten niet de absolute topsalarissen krijgen binnen een club. Dat gebeurt niet in Nederland en ook niet in het buitenland.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
Het is al sinds jaren een item bij ons. Dan moet je er iets mee doen en het niet laten voor wat het is.
En wie zegt dat toptalenten absolute topsalarissen moeten krijgen? Ik heb dat nog niemand zien beweren, ook de talenten zelf niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk doet dat er wel toe. Dat betekent dat het gewoon normaal is dat talenten niet de absolute topsalarissen krijgen binnen een club. Dat gebeurt niet in Nederland en ook niet in het buitenland.
Wat hierbij wel relevant is: Ajax en PSV kunnen talenten op andere manieren overtuigen nog wat langer te blijven. Zij kunnen hen kampioenschappen en Champions League in het vooruitzicht stellen, hele belangrijke bagage als je de stap wil maken naar de top.
Wij komen niet verder dan Europa League, een bekertje winnen en een waterkansje op het kampioenschap. Dan is een topsalaris het enige waar je ze nog mee binnenboord kan houden. De vraag is of je dat moet willen.
Het is een kwestie van geld, dan moet je het niet op een andere manier gaan verwoorden zodat het lijkt alsof het daar niet om draait.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En wie zegt dat toptalenten absolute topsalarissen moeten krijgen? Ik heb dat nog niemand zien beweren, ook de talenten zelf niet.
Het gaat om de verhouding salaris aankoop / salaris talenten (als ze volwaardig selectie lid zijn). Ik verwoord niets anders, daar ging het de hele tijd al om. Niemand heeft gezegd dat talenten absolute topsalarissen moeten krijgen (dat zijn hhh38's woorden).quote:Op maandag 23 mei 2016 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geld, dan moet je het niet op een andere manier gaan verwoorden zodat het lijkt alsof het daar niet om draait.
Zegt helaas meer over de backs dan Eliaquote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betrap je niet vaak op verstandige opmerkingen, dus ik vind dit best een complimentje waard.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel waar wat hij zegt. Jongens die aangekocht worden krijgen een dikker salaris dan de eigen jeugd en blijken uiteindelijk niet beter te presteren. Dat is niet de fout van Boetius.
Dat hij zelf niet zo goed blijkt te zijn staat daar los van. Hij zou in het Feyenoord van afgelopen jaar gewoon prima meekunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik bedoelde bij de beste salarissen van de selectie horen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat om de verhouding salaris aankoop / salaris talenten (als ze volwaardig selectie lid zijn). Ik verwoord niets anders, daar ging het de hele tijd al om. Niemand heeft gezegd dat talenten absolute topsalarissen moeten krijgen (dat zijn hhh38's woorden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |