Ga ik ook doen volgende week, ik zag te veel leuke jurkjes. 😍 en schoenen en alles ik wil ze ammelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Geld spenderen kan ook in de Herestraat
Gewoon een rijke vent aan de haak slaan, met jouw zwart haar moet dat wel lukken. 😊😊😊😊quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga ik ook doen volgende week, ik zag te veel leuke jurkjes. 😍 en schoenen en alles ik wil ze ammelrip money.
'zij'quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij bedoelde ze echt de Groningse primark.
En ze had kritiek op mij, ik nam foto's van wat tasjes en toen zij ze dat dat niet in elke winkel zomaar mag ofzo. Maar dat het in de primark wel mag. En toen dacht ik: uh, oké.
Pics.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Min of meer. Zo heeft de primark geen bretels.
Ik wil niet afhankelijk worden van een levend wezen wat geen twee gelijke chromosomen heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:41 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon een rijke vent aan de haak slaan, met jouw zwart haar moet dat wel lukken. 😊😊😊😊
Laten we samen je kledingkast uitpluizen binnenkort, homo's hebben toevallig een goede smaak.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohja advies advies, volgende week verloving van vriendins zus waar ik goed mee ben. Zal ik een as black as my soul zwarte bodycon dragen of een lieflijk passiefagressief roodgekleurde nauwsluitend jurk.
Of maxidress.
Oh god zoveel keus.
Ik neem aan dat je op het 23ste paar doelt?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil niet afhankelijk worden van een levend wezen wat geen twee gelijke chromosomen heeft.![]()
![]()
haha Opso blijft voor altijd alleen of is een lesbiennequote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil niet afhankelijk worden van een levend wezen wat geen twee gelijke chromosomen heeft.![]()
![]()
Ja, anders heb je een trisomie of monosomie he, dat wil je ook niet hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op het 23ste paar doelt?
Op haar 30e offer ik me wel op en geef haar de mixed babies waar ze zo vaak om heeft gebedeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
haha Opso blijft voor altijd alleen of is een lesbienne
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op haar 30e offer ik me wel op en geef haar de mixed babies waar ze zo vaak om heeft gebedeld.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op haar 30e offer ik me wel op en geef haar de mixed babies waar ze zo vaak om heeft gebedeld.
Dat vond ik al een logische reden om niet afhankelijk van ze te willen zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, anders heb je een trisomie of monosomie he, dat wil je ook niet hebben
Ja, en dan zit jij de rest van je leven veel te veel alimentatie te betalenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en dan zit jij de rest van je leven veel te veel alimentatie te betalen
Ik blijf toch liever in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:49 schreef Sked het volgende:
Waarschijnlijk ook nog terwijl Opso met de kinderen allang naar Turkije is vertrokken
blijf je ook liever in Groningen of liever de randstad?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik blijf toch liever in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |