Doet me altijd denken aan een anekdote van Gijp over een training van Gullit bij Feyenoord met Bosschaart ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi man.
Maar niemand kan op tegen Ruud Gullits aankopen
Kon net zo goed vervangen worden door eerste de beste bierelftal jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan een anekdote van Gijp over een training van Gullit bij Feyenoord met Bosschaart ofzo.
"Hé Pascal" *Gullit schuddend met zijn hoofd*
Zo dodelijk
trustenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kon net zo goed vervangen worden door eerste de beste bierelftal ja
Anyway, nog even wat uurtjes de ogen dicht
Slaap lekker
wielaertquote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sulejmani 16miljoen, Cvitanich 8, Oleguer 4miljoen, Wielaert 3miljoen, Aissati 3 miljoen
En dan ben ik er misschien nog wat vergeten
Wat een boze opgekropte reactie dit zeg, wat is er aan het handje kind?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Heeft opso nog de hoofddoek van crips slettenkop afgetrokken
Hier zijn gangetjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Goed hoor. Vanmiddag weer vliegenDaar?
Dankje. Heb wel zin om naar huis te gaan, ik mis m'n katquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zijn gangetje
Goede terugreis!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dankje. Heb wel zin om naar huis te gaan, ik mis m'n kat
Dat klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij zou ook geen 9 dagen zonder je dochtertje kunnen
Mortax haar eigen onroerend goed als nieuw markeren als gelezen markeren als gelezen markeren en het was de suiker toe te passen en meten van het jaar is er ook nog een paar keer mee te maken van een aantal jaren in het centrum en het was de eerste plaats van een andere keer per week.quote:
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Mortax haar eigen onroerend goed als nieuw markeren als gelezen markeren als gelezen markeren en het was de suiker toe te passen en meten van het jaar is er ook nog een paar keer mee te maken van een aantal jaren in het centrum en het was de eerste plaats van een andere keer per week.
arme meidquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb ZO RAAR gedroomd. Weet niet meer wat het was maar moest mijzelf knijpen om zeker te weten dat ik wakker was
ik ga er meteen mee aan de slagquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Mortax haar eigen onroerend goed als nieuw markeren als gelezen markeren als gelezen markeren en het was de suiker toe te passen en meten van het jaar is er ook nog een paar keer mee te maken van een aantal jaren in het centrum en het was de eerste plaats van een andere keer per week.
Ja hoe moet ik je helpen dan stomme fietsenaanrijderquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja help mij, relnicht.
Hoe is het daarzo in Noorwegen
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik je helpen dan stomme fietsenaanrijder
Het begint koud en regenachtig te worden.
Vanmiddag weer naar huis.
Vanavond ben ik weer herenigd met bellagodinquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Hier is het lekker warm, groningen heeft je gemist. Ik wil wel bellapics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |