wtf waarom nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht krijgt geen Europese licentie
30.000 eurootjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf waarom niet
dus Heracles sowieso EL in
Wel jammerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
30.000 eurootjes
Nee niet per definitie
Die zouden het op basis van voetbal wel verdienen jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer
Gunde het Utrecht wel dit seizoen
Ik heb het net gelezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
30.000 eurootjes
Nee niet per definitie
Beste keuze om Europa in te sturen ja, na de ploegen die al geplaatst zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer
Gunde het Utrecht wel dit seizoen
Burt staat hierbuiten he, is de licentiecommissie en die is onafhankelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen.
KNVB weer met hun kutregeltjesWanneer gaat die Van Oostveen eens mountainbiken in Noord-Korea
En laat hem het Feyenoord-bestuur meenemenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen.
KNVB weer met hun kutregeltjesWanneer gaat die Van Oostveen eens mountainbiken in Noord-Korea
Nee die zijn er srs niet geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Tagliano het volgende:
Er zijn ook pics van rusnak met ontbloot bovenlijf hoor pax
Althans dat zal toch wel
Zolang Gio er zit vind ik het allemaal bestquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En laat hem het Feyenoord-bestuur meenemen
Ik ken er bij Ajax ook nog wel een paar die mee mogen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En laat hem het Feyenoord-bestuur meenemen
Ik ga speciaal voor jou op diepgravend onderzoek uitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee die zijn er srs niet geloof ik
althans niet na voetbal ofzo
Word echt lachwekkend nu met Vilhenaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang Gio er zit vind ik het allemaal best
Kuijt lekker met de stopwatch het veld in draven, genot
Dat ze het maar oplossen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Burt staat hierbuiten he, is de licentiecommissie en die is onafhankelijk
Succes!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou op diepgravend onderzoek uit
Niet per se, kan ook een clubje minder zijn. Tenzij Heracles PO wint natuurlijk, dan sowiesoquote:
De KNVB moet toch gewoon een bepaald aantal ploegen Europa in sturen als ze die plaatsen hebben?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet per se, kan ook een clubje minder zijn. Tenzij Heracles PO wint natuurlijk, dan sowieso
Ik vind dit maar een raar voetbaljaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet per se, kan ook een clubje minder zijn. Tenzij Heracles PO wint natuurlijk, dan sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |