quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn oma kan dat beter
Die liket alles op Facebook wat ze tegenkomt
Absoluutquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij dan nog steeds professionele hulp nodig heeft.
Mijn oma heeft nog nooit in haar leven een computer aangeraakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn oma kan dat beter
Die liket alles op Facebook wat ze tegenkomt
Ook wel begrijpelijk, lijkt mij nogal moeilijk om nog aan te leren welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn oma heeft nog nooit in haar leven een computer aangeraakt.
"Al die moderne flauwekul heb ik geen zin in hoor"
Ik had ooit een goede recensie geschreven over een film, en dat achterlijke wijf dacht dat ik het van internet had gejatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow daar had ik me een greppelheks voor
Walgelijk
Ben je een ochtendmens? Nee he, dus kun je mooi in de ochtend slapen. Opgelost.quote:
de volgende smoezen worden:quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij dan nog steeds professionele hulp nodig heeft.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben je een ochtendmens? Nee he, dus kun je mooi in de ochtend slapen. Opgelost.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit een goede recensie geschreven over een film, en dat achterlijke wijf dacht dat ik het van internet had gejat
Ja ik doe nog een keer mijn best om een goede recensie te schrijven
Ik zou er wel nieuwsgierig naar zijn opzichquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk, lijkt mij nogal moeilijk om nog aan te leren wel
Welterusten jongenquote:
Ja nieuwsgierig wel, maar ga maar eens iets totaal nieuws aanleren op die leeftijd. Pittig welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er wel nieuwsgierig naar zijn opzich
Maar mijn oma heeft daar echt geen interesse in.
Hahaha.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:08 schreef Paxcon het volgende:
d
[..]
de volgende smoezen worden:
ik kan niet solliciteren want ik heb geen rijbewijs
ik kan niet solliciteren want ik wil eerst een eigen woning
ik ga nog niet uit huis want ik wil eerst een baan
ik ga nog niet uit huis en ik ga nog niet solliciteren want ik wil eerst m'n rijbewijs halen
En pikt hij er eentje uit die in een bepaalde situatie als excuus kan dienen
Moslims zijn vervelende mensenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee geen zin meer nuquote:
Hoop het ook, 16 juni ook pas die uitslag man manquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me too sis, me too.
Ik hoop echt dat al je examens goed zijn gegaan
IK HAD ZO GEHOOPT DAT NIEMAND HET ZAGquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godverdomme Opso, hele vieze edit dit
Hmm ja...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha.
Ook dat hij denkt dat hij ineens heel veel vrienden krijgt als hij werk vind
Tijdens mijn oma haar verjaardag ging iedereen aan tafel met elkaar faceswappen via zo'n app. Dat vond ze opzich wel leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja nieuwsgierig wel, maar ga maar eens iets totaal nieuws aanleren op die leeftijd. Pittig wel
Laatst wel mijn oma uitgelegd hoe je kunt zoomen binnen de browser
Goed om te horenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel zeer goede recensies op Moviemeter
Ik ga wel weer een wekker zetten om het niet te vergetenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee geen zin meer nu
[..]
Hoop het ook, 16 juni ook pas die uitslag man man
Nu weten we allemaal dat je PSVCL wil likken, viespeukquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK HAD ZO GEHOOPT DAT NIEMAND HET ZAG![]()
Vorige keer toen je whatsappte kreeg ik precies toen die mailquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga wel weer een wekker zetten om het niet te vergeten
Wow als jij dat zo vindt dan moet dat wel waar zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat de grootste idioot op FOK! vind momenteel
wow die opso tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu weten we allemaal dat je PSVCL wil likken, viespeuk
Zolang ze niet heel actief mee hoeft te doen zal het wel meevallen jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens mijn oma haar verjaardag ging iedereen aan tafel met elkaar faceswappen via zo'n app. Dat vond ze opzich wel leuk.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vorige keer toen je whatsappte kreeg ik precies toen die mail
Dat was eng
Huh waar staat dat dan ?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu weten we allemaal dat je PSVCL wil likken, viespeuk
Begrijpelijkquote:
Denk echt dat hij al sociaal niet mee kan komen in het team, en daar ongelukkig van raakt.quote:
GGMM zijn recensie over de Lion King vond ik ook erg leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed om te horen
Zou GGMM daar wat meer van weten?
Op dit soort momenten ben ik hevig teleurgesteld in de visuele ingestelde Taglianoquote:
''was iedereen maar zo eerlijk als wij autisten'' zegt hij altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begrijpelijk
[..]
Denk echt dat hij al sociaal niet mee kan komen in het team, en daar ongelukkig van raakt.
En dan nog niet de schuld bij zichzelf leggen.
[..]
GGMM zijn recensie over de Lion King vond ik ook erg leuk.
Oh ik zat laatst middenin een discussie tussen Syntix en PSVCLquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat de grootste idioot op FOK! vind momenteel
Stel een tagliano likkende opso voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ben ik hevig teleurgesteld in de visuele ingestelde Tagliano
Waarom moet ik overal een beeld bij hebben
Kun jij mij uitleggen waarom Mike Verweij a) nog steeds wakker is en b) het nodig vindt dan te gaan tweeten over Utrecht?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik zat laatst middenin een discussie tussen Syntix en PSVCL![]()
Ik heb me nog nooit zo intelligent gevoeld
Wel leuk dat mijn vader een 3D tv voor haar heeft gekocht, waar ze toch helemaal niks aan heeftquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zolang ze niet heel actief mee hoeft te doen zal het wel meevallen ja
Godgloeiendequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stel een tagliano likkende opso voor.
Sorry.
Trusten, ik ga ookquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:14 schreef Nouri het volgende:
Welterusten Fokker en Kauai x lofjullie
shout out naar jr
kusje aan pax
en dag andere Lieverdjes en opso
wat wou je zo graag wat ik hier moest plaatsenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:14 schreef Nouri het volgende:
shout out naar jr
kusje aan pax
"Iedereen zou eens wat meer naar de wereld moeten kijken als ASS'ers, word het een mooiere plek van"quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
''was iedereen maar zo eerlijk als wij autisten'' zegt hij altijd
dus het ligt inderdaad aan de rest
Probeer PSvCL weg te denken in dat beeld, dan hou je opso overquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ben ik hevig teleurgesteld in de visuele ingestelde Tagliano
Waarom moet ik overal een beeld bij hebben
Sterfquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:14 schreef Nouri het volgende:
shout out naar jr
kusje aan pax
Ja dat lukt dus nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Probeer PSvCL weg te denken in dat beeld, dan hou je opso over
doei paxcon ik ga ook de rust weer terug gekeerdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:14 schreef Nouri het volgende:
shout out naar jr
kusje aan pax
Misschien zit hij ook op FOK!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun jij mij uitleggen waarom Mike Verweij a) nog steeds wakker is en b) het nodig vindt dan te gaan tweeten over Utrecht?
Hou op met teasenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laterquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
doei paxcon ik ga ook de rust weer terug gekeerd
Utrecht krijgt geen Europese licentiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien zit hij ook op FOK!
Wat is het nieuws? Haller naar Ajax?
Arme jongenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus niet
Inmiddels hevig getraumatiseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |