heb je foto niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Fokkie stuurt je zo wel een dmmtje.
Ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
wel doorgestuurd naar kauai toenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heeft niks met durven te maken toch? Beetje prive mag wel toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer hoor datje geen foto durft te sturen
Ik dacht daar vandaag nog aanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft een kind dat met zijn broertje kan spelen als ik zo hier en daar wat lees
quote:
Nee, ik welquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opso is van mij, geen idee wat je probeert verder
Hoiquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoi Ryan[quote]Op zaterdag 21 mei 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb jij het al lang genoeg over gehad
Nu ben jij aan de beurt
Snor is af en toe weg, nu heb ik stoppels. School niet zo goed, ga volgend jaar wat anders doen namelijk Pyschobiologie. Bitcoins gaat goed, veel winstquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hee jij ook weer hier? Hoe is het met je snor? School? Bitcoins?
Hij zal ook wel een groot deel trollen, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Je zou haast denken dat het bewust is gedaan door hem
Misschien zit hij nu full time in het drugscircuitquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar dan zou hij via choochle FOK.nl ingetikt hebben om OmgevallenFlat3 te creëeren
kloptquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mag wel jij bent ook wel een prima jongen. Alleen ben zelf wel iets knapper.
Mijn oude geschiedenisdocentquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar dan zou hij via choochle FOK.nl ingetikt hebben om OmgevallenFlat3 te creëeren
Ja hij is er wel van bewust dat als hij debiele dingen tikt iedereen weer gaat reagerenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal ook wel een groot deel trollen, dat kan niet anders.
jammer van schoolquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Snor is af en toe weg, nu heb ik stoppels. School niet zo goed, ga volgend jaar wat anders doen namelijk Pyschobiologie. Bitcoins gaat goed, veel winst
Ingewikkelde familie wordt datquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht daar vandaag nog aanDat zijn broertje en zusje dan gaan spelen met Inso's kinderen die dan bijna even oud zijn, en zijn broertje en zusje dan telkens kunnen zeggen dat ze meer macht hebben omdat ze hun oom en tante zijn
mijn moeder doet ook alle sites via googlequote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn oude geschiedenisdocent
Op google zoeken naar youtube.com om daar een filmpje op te zoeken, aan de klas vragen hoe het afgespeeld moet worden en vervolgens natuurlijk de eeuwige struggle met geluid
En dan dan iedere 2 weken ofzo
Docenten zijn zeer atechnisch, nu op hbo zelfsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op google zoeken naar youtube.com om daar een filmpje op te zoeken, aan de klas vragen hoe het afgespeeld moet worden en vervolgens natuurlijk de eeuwige struggle met geluid
Bij mij wisten de CKV docenten nooit hoe de computer werkte.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn oma kan dat beterquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn moeder doet ook alle sites via google
Neemt niet weg dat hij dan nog steeds professionele hulp nodig heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hij is er wel van bewust dat als hij debiele dingen tikt iedereen weer gaat reageren
En hij heeft ook gezegd dit als zijn sociaal contact te zien dus als hij eenzaam is zal hij wel ff weer wat posts uitlokken
Sow daar had ik me een greppelheks voorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij wisten de CKV docenten nooit hoe de computer werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |