Topserie wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Vikings maar kom er niet meer echt aan toe door scriptie momenteel
Haha awh jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat hij ooit eens geluk heeft met zo'n heel lief en sociaal meisje die het goede in hem ziet. En waar hij dan uiteindelijk totaal geen interesse in toont enzo
Mijn neiging is soms ook te grootquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topserie wel.
Ik ben bezig met examenopdracht deze weken, vandaar dat ik weer vaak hier te vinden ben.
Snelle Jelle zekerquote:
Een of ander gek wijf die op mijn school zit, en toen ik uitlegde waar mijn opleiding zat werd ze boos en dacht ze dat ik haar dom vond.quote:
lekker roddelen.... roddelnichtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha awh ja
maar volgens mij valt hij altijd al vrij snel door de mand, maximaal 1 date geloof ik
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een of ander gek wijf die op mijn school zit, en toen ik uitlegde waar mijn opleiding zat werd ze boos en dacht ze dat ik haar dom vond.
Daar had ze opzich wel een punt.
Nee en al zou ze dat zijn, zou ze niet op jou vallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:32 schreef Nouri het volgende:
Weet iemand of littlebrownie al vrijgezel is
nouri welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:32 schreef Nouri het volgende:
Weet iemand of littlebrownie al vrijgezel is
Wat doe je bitchyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee en al zou ze dat zijn, zou ze niet op jou vallen.
Ja dat merk je wel als iemand niet snel interesse in je toont.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha awh ja
maar volgens mij valt hij altijd al vrij snel door de mand, maximaal 1 date geloof ik
Danzigquote:
Laat je toch niet zo verleiden door hem, elke keer jouw tranen te moeten drogen breekt mijn hartquote:
Hahaha ja ik mag het ook thuis maken en hoef dan niet naar school.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn neiging is soms ook te groot
Heb ook alleen op maandag college, en dan was het afgelopen maandag tweede pinksterdag
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat merk je wel als iemand niet snel interesse in je toont.
Mijn laatste echte date (anderhalf jaar terug) bleef ook maar bij eentje. Dat meisje die het al had gezien toen ze me aan zag lopen op het station. "Nee dit word hem niet"
Toen ik dat later hoorde heb ik een strik om mijn ego gedaan en aan de vuilniswagen meegegeven.
Als ik met haar klaar ben is ze nog lang neit jarigquote:
ja pff heb een zwak voor hemquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo verleiden door hem, elke keer jouw tranen te moeten drogen breekt mijn hart
Ja dat is ook niet bestquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik mag het ook thuis maken en hoef dan niet naar school.
En dan nog uitstellen. Zat ik er vannacht tot half 7 aan te werken.
Niet weten dat ik bijna ooit met lb ging datenquote:
en op tinder vond ik ook een leuk meisje die ook op mijn school zat, en stelde ik voor of we zouden afspreken bij de Turk bij ons schoolgebouw. Toen wimpelde ze het af onder het mom dat ze geen Turkse pizza wilde, want ze haar eigen boterhammen meequote:
Dan fap ik lekker op de foto van je omaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik met haar klaar ben is ze nog lang neit jarig
Ernstig kutexcuusquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en op tinder vond ik ook een leuk meisje die ook op mijn school zat, en stelde ik voor of we zouden afspreken bij de Turk bij ons schoolgebouw. Toen wimpelde ze het af onder het mom dat ze geen Turkse pizza wilde, want ze haar eigen boterhammen mee
Kuthoer
Dat doet GGMM alquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dan fap ik lekker op de foto van je oma
Uiterlijk hč.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
wtf
Waar zag ze dat dan aan? Uitstraling?
Vandaar die afwezigheid, duurt even voordat dat klusje geklaard isquote:
Hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiterlijk hč.
Ze zal me wel te klein hebben gevonden ook (we waren even lang ongeveer).
Hahaha niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet best
Gelukkig lig ik redelijk op schema, genot
Komend weekend even een leventje hebben en dan weer kilometers achterop
Uitstraling dusquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiterlijk hč.
Bij jou niet zeker seksueel gefrustreerd kereltje ben jequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vandaar die afwezigheid, duurt even voordat dat klusje geklaard is
Fiscale Economiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha niks mis mee.
Wat voor opleiding doe jij eigenlijk?
ja maar uiterlijk kon ze ook zien op de app alquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiterlijk hč.
Als hij net zo sloom zijn goedje spuit als mijn oma d`r baantjes trekt gaat het nog wel even duren jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vandaar die afwezigheid, duurt even voordat dat klusje geklaard is
jij ook alquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:35 schreef Nouri het volgende:
[..]
Niet weten dat ik bijna ooit met lb ging daten
Maar in durfde niet
Het is dat ik geen pics had, anders had ik dit kunnen bevestigenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bij jou niet zeker seksueel gefrustreerd kereltje ben je
Fijn die zelfkennis.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat ik geen pics had, anders had ik dit kunnen bevestigen
Ook Angel-joy hoorquote:
Vies lekker en burgerlijk de eigen bammetjes mee, koekoekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer want het was wel een vies lekkere chick
pics van jou aubquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat ik geen pics had, anders had ik dit kunnen bevestigen
Ooh sterkte danquote:
ja maar foto's kunnen vertekenen hč.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar uiterlijk kon ze ook zien op de app al
dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik heb een foto van pax gezien met een kat
ja hmmmquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh sterkte dan
[..]
ja maar foto's kunnen vertekenen hč.
Geen idee wie dat is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:38 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ook Angel-joy hoor
Maar is al 4 jaar terug
Als iemand niet van döner houdt, kan ik er eigenlijk al geen relatie mee aangaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vies lekker en burgerlijk de eigen bammetjes mee, koekoek
Nee hoor, meer dat ik het best wel saai vind klinkenquote:
Dan zou ik toch eens in Rotterdam West rond gaan kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
[..]
Als iemand niet van döner houdt, kan ik er eigenlijk al geen relatie mee aangaan.
Achja, is maar net waar je interesse ligt tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, meer dat ik het best wel saai vind klinken. Maar ik snapte dan ook nooit iets van economie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |