Topserie wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan Vikings maar kom er niet meer echt aan toe door scriptie momenteel
Haha awh jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat hij ooit eens geluk heeft met zo'n heel lief en sociaal meisje die het goede in hem ziet. En waar hij dan uiteindelijk totaal geen interesse in toont enzo
Mijn neiging is soms ook te grootquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topserie wel.
Ik ben bezig met examenopdracht deze weken, vandaar dat ik weer vaak hier te vinden ben.
Snelle Jelle zekerquote:
Een of ander gek wijf die op mijn school zit, en toen ik uitlegde waar mijn opleiding zat werd ze boos en dacht ze dat ik haar dom vond.quote:
lekker roddelen.... roddelnichtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha awh ja
maar volgens mij valt hij altijd al vrij snel door de mand, maximaal 1 date geloof ik
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een of ander gek wijf die op mijn school zit, en toen ik uitlegde waar mijn opleiding zat werd ze boos en dacht ze dat ik haar dom vond.
Daar had ze opzich wel een punt.
Nee en al zou ze dat zijn, zou ze niet op jou vallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:32 schreef Nouri het volgende:
Weet iemand of littlebrownie al vrijgezel is
nouri welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:32 schreef Nouri het volgende:
Weet iemand of littlebrownie al vrijgezel is
Wat doe je bitchyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee en al zou ze dat zijn, zou ze niet op jou vallen.
Ja dat merk je wel als iemand niet snel interesse in je toont.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha awh ja
maar volgens mij valt hij altijd al vrij snel door de mand, maximaal 1 date geloof ik
Danzigquote:
Laat je toch niet zo verleiden door hem, elke keer jouw tranen te moeten drogen breekt mijn hartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |