Oeh een dominante vrouw. Daten?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, Stijn II
chromegodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Internet Explorer
Alweer een probleem opgelost
iedereen kan een vriendin krijgen, ook jijquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom ben jij degene met een vriendin en ik niet.
Ik kop hem zelf even in.
Mobiel fokken mehquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
chromegod
alles synchroniseren met mobiele browser god
oh ik ging er vanuit dat je in een of ander studentenhuis woondequote:
met mijn ochtendhumeur zijn mijn weinig subtiele hints dat ze moet optyfen wel vrij snel duidelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaan die chicks ook direct weg of denken ze na 1 nacht neuken dat je een relatie met ze wil
oh ik bedoelde niet eens per se fok maar ook al je geschiedenis en accounts van alle websitesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mobiel fokken meh
Komt ook omdat ik een kuttelefoon heb
Het gaat er ook vooral om dat je een vriendin kan krijgen die je zelf ook ziet zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
iedereen kan een vriendin krijgen, ook jij
er eentje vinden die het langer met je uit gaat houden, daar zit de uitdaging
nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij niet op oudere mannen valt
ook nee.quote:
Hier wil ik wel ja op zeggen, ben je blond?quote:
Deezertje kan daar wel eens moeite mee krijgen jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat iedereen een vriendin kan krijgen eigenlijk.
Iedereen behalve jrquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is wel vrij tof op zich jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik bedoelde niet eens per se fok maar ook al je geschiedenis en accounts van alle websites
Ja. Tevens heb ik ook blauwe ogen en ben ik langquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee.
[..]
ook nee.
[..]
Hier wil ik wel ja op zeggen, ben je blond?
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |