Wel lief dat je je enige fan blijft verdedigen.quote:
Nee maar kleuren wel. Laatste tijd wat minder gedaan maar komt nu wel weer.quote:
Dat is toch gek aangezien je hier elke dag bent en ze lang niet elke dag zoiets zegt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:00 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ah ok, viel me gewoon op dat elke keer ik hier was je iets gekocht had, lol
Deze maand is shop maand. Komende maanden daarna is het weer over met de pret.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:00 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ah ok, viel me gewoon op dat elke keer ik hier was je iets gekocht had, lol
the borgiasquote:
En dit.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is toch gek aangezien je hier elke dag bent en ze lang niet elke dag zoiets zegt.
wat staat hierquote:
ben hier zeker niet elke dagquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is toch gek aangezien je hier elke dag bent en ze lang niet elke dag zoiets zegt.
We bepalen zelf wel of we fucken ja bedankt en tot ziens.quote:
Hjb tegen Ash joh, vieze AZC-haterquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel lief dat je je enige fan blijft verdedigen.
Hermann weet er ook wel wat van maar die is er nu ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
oja, maar die is er ook al een tijd niet fml
Je bent hier toevallig op de momenten dat ik een keer zeg dat ik iets heb gekocht?quote:
quote:
ja, toevallig, idkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent hier toevallig op de momenten dat ik een keer zeg dat ik iets heb gekocht?
fijne avond verderquote:
wrm zit jij eigenlijk bij elke gehandicapte van FOK! fans te zoeken. Je bent Lucinne Werner niet.quote:
Ja zelfde, George is zijn echte naam maar wil wel even zien dan want in Dexter is ie briljant, door hem twijfelde Ash of Brits accent niet beter is.quote:
wat moet je er voor school allemaal mee doenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:03 schreef Crip het volgende:
[..]
alleen voor school en fok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |