echte mafia?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
maffia praktijken in pauselijke kringen is een stukje geschiedenis
jij was toch boos op haar ;squote:
heb er juist helemaal niet naar gekeken eigk, dus dat vond ik al aardigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:24 schreef Remqo het volgende:
Niets vragen en constant naar een stompje staren is ook niet taktisch.
Eerst zorgen dat ze op haar gemak voelt, en dan er naar vragen lijkt me
Het waren soort van grondleggers ervan.quote:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Wie zaait zal oogsten, (niet voor dit specifieke geval R.i.P ), onze linksche vrienden hebben dit binnen gebracht, DENKEN JULLIE ER NOG EENS OVER NA ? : Yi-Long, Demaas_Isnat, BasOne, Angry_bird, Techje, ADQ, Okaht, EricOscuro,StBabylon, Middenlands, hendrik64, gedachtenstroom, idefixide, laforest, zovty, danos, lf2, grrrrg, TijnS.
Ik zal wel weer een ban krijgen maar de waarheid is het.
lekker hypocriet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Wie zaait zal oogsten, (niet voor dit specifieke geval R.i.P ), onze linksche vrienden hebben dit binnen gebracht, DENKEN JULLIE ER NOG EENS OVER NA ? : Yi-Long, Demaas_Isnat, BasOne, Angry_bird, Techje, ADQ, Okaht, EricOscuro,StBabylon, Middenlands, hendrik64, gedachtenstroom, idefixide, laforest, zovty, danos, lf2, grrrrg, TijnS.
Ik zal wel weer een ban krijgen maar de waarheid is het.
lekker hypocriet.
het heeft gvd nog 5 plusjes ookquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
overleden krantenbezorgster bericht op de fp
nee, die valt niet echt onder linksquote:
Was best chille man ja. Maakte zich wel veel te drukquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
hendrik64 was wel altijd een toffe user op de FP, kerel is jarenlang zo ongeveer in zijn eentje tegen de extreemrechtse meute ingegaan
quote:
Kan ik me op zich ook wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was best chille man ja. Maakte zich wel veel te druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |