abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 13:38:26 #1
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162351699
DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32 Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet

Game on! ^O^
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_162351718
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:36 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik lees het anders nergens. Kun je dat bericht van je even quoten? :)

[..]

Het gaan eigenlijk niet om respect, maar het fatsoen dat mensen dingen anders mogen doen dan jij. Dat lijkt me nou een typisch Nederlandse waarde.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:18 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Zolang je er niks mee doet, prima. Ik heb ook niet gezegd dat ik de islam zou willen verbieden in de persoonlijke sfeer. Maar het is wel een uiting van anti-westers gedachtegoed.
pi_162351733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is geen wens, maar een onvermijdelijk feit met de opstelling zoals die is bij de voorstanders van DENK.

Ik wens een solidaire en tolerante samenleving, en ik ben zwaar tegen racisme. Ik ben links als hell notabene, maar ik vind de racismekaart van de DENK voorstanders zwaar overtrokken en getuigen van Calimerogedrag, en het bevordert de samenleving niet.

Ik zie het als een gevaar voor de samenhang van de samenleving, ook al zie ik DENK hoog uit met 1 of 2 zetels in de Tweede Kamer komen bij de verkiezingen in 2017.
Mooi dat je tegen racisme bent en persoonlijk vind ik het top dat je zeer links bent, maar DENK is voor een deel natuurlijk juist een groep die zich verzet tegen de situatie waarin allochtonen zich per definitie achter traditioneel linkse partijen scharen, die misschien helemaal niet het beste met ze voor hebben. Dus ja, links en DENK staan in deze juist enigszins tegenover elkaar.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:39:21 #4
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162351737
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat is toch triest, ik ken die eerste poste nog van in het echt.
Dat is immens triest. Maar weinigen lijken dit schokkend te vinden :{w
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_162351780
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:39 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dat is immens triest. Maar weinigen lijken dit schokkend te vinden :{w
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 13:41:13 #6
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162351804
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:40 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tja, het is nog gelogen ook.
pi_162351842
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Tja, het is nog gelogen ook.
Ik begrijp echt niet dat mensen daarop kunnen stemmen. Als ik links was zou ik nog eerder SP stemmen.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:42:50 #8
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162351861
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:40 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, die tegenstelling ook altijd. Op en top feministisch maar dan wel mensen gaan steunen die je denkbeelden totaal afkeuren en je zo in een boerka zouden steken indien het mogelijk zou zijn. Begrijpen wie het begrijpen kan :D
- Charlton Heston
pi_162351872
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:38 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

[..]

Sympathiek dat je er moeite voor doet. ^O^

Ik ben het niet eens met je stelling dat je enerzijds vindt dat mensen zaken persoonlijk mogen vinden, maar het anderzijds niet mogen uitdragen, maar goed. Let's agree to disagree.
pi_162351911
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:43 schreef Operc het volgende:

[..]

Sympathiek dat je er moeite voor doet. ^O^

Ik ben het niet eens met je stelling dat je enerzijds vindt dat mensen zaken persoonlijk mogen vinden, maar het anderzijds niet mogen uitdragen, maar goed. Let's agree to disagree.
Niet alle ideeën zijn gelijk.
pi_162351927
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:42 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Haha, die tegenstelling ook altijd. Op en top feministisch maar dan wel mensen gaan steunen die je denkbeelden totaal afkeuren en je zo in een boerka zouden steken indien het mogelijk zou zijn. Begrijpen wie het begrijpen kan :D
Inderdaad rare tegenstelling dat je als feminist niet vooraan staat om alle Marokkanen en (andere) moslims op de brandstapel te gooien.
pi_162351936
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:45 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Inderdaad rare tegenstelling dat je als feminist niet vooraan staat om alle Marokkanen en (andere) moslims op de brandstapel te gooien.
Want dat is natuurlijk de enige mogelijkheid :')
pi_162351991
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:45 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

#TeamJimmyDean
pi_162352002
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:45 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Zo schets jij het wel.

De meeste feministen hebben ook kritiek op anti-feministische neigingen die uit andere culturen komen, maar omdat ze zich niet verzetten tegen die mensen an sich is het voor jou een rare tegenstelling.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:48:15 #15
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162352019
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:45 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Nou nou op de brandstapel gooien. Lekkere stroman dit :D.

Het is gewoon een contradictie, of je het nou wil of niet. Ik zelf ben ook een feminist. Ik vind feminisme niet verenigbaar met de islamistische cultuur, ook niet in de huidige vorm in Nederland. In dat opzicht zijn veel feministen vaak erg selectief verontwaardigd, een beetje zoals PVV'ers dat ook regelmatig zijn. Heel erg haten op alles wat christelijk is (dat stelt de vrouw achter!) maar dan wel makke schaapjes een hoofddoekje opzetten en niet doorhebben dat ze net een wel erg anti-feministisch symbooltje op hun hoofd hebben gezet.

Maar goed, daar denk ik het mijne van en die mening ga je toch niet kunnen veranderen, tot spijt van wie het benijdt.
- Charlton Heston
pi_162352042
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:47 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Zo schets jij het wel.
Oh ja? Citeer eens?

quote:
De meeste feministen hebben ook kritiek op anti-feministische neigingen die uit andere culturen komen, maar omdat ze zich niet verzetten tegen die mensen an sich is het voor jou een rare tegenstelling.
Waarom leg jij me woorden in de mond? Ik vind het vooral dieptreurig dat je als blanke linksmensch met een dergelijk shirtje gaat lopen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 13:51:17 #17
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162352108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Oh ja? Citeer eens?

[..]

Waarom leg jij me woorden in de mond? Ik vind het vooral dieptreurig dat je als blanke linksmensch met een dergelijk shirtje gaat lopen.
En een beetje belachelijk, ik moet ineens aan 'Ich Bin Ein Berliner' denken.
Alsof het een belangrijk statement is. :')
pi_162352289
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:48 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nou nou op de brandstapel gooien. Lekkere stroman dit :D.

Het is gewoon een contradictie, of je het nou wil of niet. Ik zelf ben ook een feminist. Ik vind feminisme niet verenigbaar met de islamistische cultuur, ook niet in de huidige vorm in Nederland. In dat opzicht zijn veel feministen vaak erg selectief verontwaardigd, een beetje zoals PVV'ers dat ook regelmatig zijn. Heel erg haten op alles wat christelijk is (dat stelt de vrouw achter!) maar dan wel makke schaapjes een hoofddoekje opzetten en niet doorhebben dat ze net een wel erg anti-feministisch symbooltje op hun hoofd hebben gezet.

Maar goed, daar denk ik het mijne van en die mening ga je toch niet kunnen veranderen, tot spijt van wie het benijdt.
Cool, dat jij het zo ziet. Dat maakt het nog geen feit. Als ik roep dat feminisme niet verenigbaar is met bijvoorbeeld de christelijke cultuur, betekent het niet dat jij daar niet anders over mag denken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Oh ja? Citeer eens?

[..]

My bad, ging over wat lothiriel zei.
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2016 @ 14:02:01 #20
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_162352428
quote:
Ja, partijen die BN-ers shoppen, die zijn altijd goed met politiek bezig. :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:02:35 #21
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162352448
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:56 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Cool, dat jij het zo ziet. Dat maakt het nog geen feit. Als ik roep dat feminisme niet verenigbaar is met bijvoorbeeld de christelijke cultuur, betekent het niet dat jij daar niet anders over mag denken
Nou er zijn anders meer dan genoeg argumenten waarom feminisme niet combineerbaar is met de islam, met name dan bepaalde culturele kenmerken.

Met een minder fundamentalistisch beleden islam allicht wel, maar die bestaat amper in Nederland. Kijk gewoon al eens hoe de gemiddelde moslima erbij loopt en hoe de gemiddelde moslim denkt over vrouwenrechten. Nuff said.

Maar he nu ben ik een vuile PVV'er!!!111!!
- Charlton Heston
pi_162352555
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:02 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nou er zijn anders meer dan genoeg argumenten waarom feminisme niet combineerbaar is met de islam, met name dan bepaalde culturele kenmerken.

Met een minder fundamentalistisch beleden islam allicht wel, maar die bestaat amper in Nederland. Kijk gewoon al eens hoe de gemiddelde moslima erbij loopt en hoe de gemiddelde moslim denkt over vrouwenrechten. Nuff said.

Maar niet alle moslims!!!!!!1234hoedjevanpapier.
pi_162352647
DENKWatch. Kuzu wil Peter Racismeroeper de Vries

DENK is BN'ers aan het shoppen. In de zwarte hoek hebben ze deze week de intellectueel Sylvana Simons weten te strikken, en in de witte hoek hebben ze aan Peter Racismeroeper de Vries gevraagd of hij bij hun politieke protestbeweging voor vreselijke mensen wil. Logische keuze natuurlijk van de lokale AK-Partij. Want Peter Rechtprater de Vries vond immers dat de cartoonisten van Charlie Hebdo het allemaal een beetje aan zichzelf te danken hadden, met hun profeetbeledigende potloodkunsten. Sowieso heeft Peter Radiohoofd de Vries niet zo veel op met de vrijheid van meningsuiting. Dat etaleerde hij zojuist weer op Grindpad FM (videofragment hierboven), waar hij zelf wereldkundig maakte dat DENK hem benaderd heeft. "Ik vind dat je in principes alles moet kunnen zeggen", nasaalbromde hij, om in de volgende zin letterlijk te zeggen: "Ik vind dat er grenzen aan de vrijheid van meningsuiting moeten zitten." Dus dat je Erdogan geen geitenneuker mag noemen, want dat vindt Peter Regressieflinks de Vries nergens voor nodig. En Peter Restrictief de Vries is nou eenmaal de maat der dingen. Overigens heeft bij bedankt voor DENK, zegt ie. Terwijl we van Peter Regentenfantasie de Vries toch weten, dat hij al sinds medio vorig decennium een stap naar de Haagse arena overweegt. Maar ja, dan wel als lijsttrekker van zijn eigen partij natuurlijk, niet als trekpop van de trekpoppen van Erdogan. Maar destijds haalde Peter Regelingvanwerkzaamheden de Vries z'n eigen instapnormen niet. Laten we hopen dat ie de lat niet lager legt, nu andere partijen die lat op de grond hebben gelegd..

http://www.geenstijl.nl/m(...)dezaak_de_vries.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162352754
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:02 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Jouw partijvoorkeur kan mij bijzonder weinig schelen. Wat mij betreft is alles wel genoeg op de PVV afgeschoven, alsof mensen die niet achter de PVV staan er geen denkbeelden op nahouden die onterecht negatief zijn jegens moslims of allochtonen.

Persoonlijk vind ik dat jij zowel de islam als het feminisme niet snapt en je ook nog eens verkijkt op de intenties en visies van bepaalde groepen mensen in de samenleving.

Een feminist mag desgewenst best een hoofddoek dragen, huisvrouw zijn en zelfs haar leven wijden aan het geluk van haar man. Het gaat erom dat niemand ertoe gedwongen mag worden. Verder draagt lang niet iedereen een hoofddoek vanuit fundamentalistische overwegingen, zijn er heel veel moslims in Nederland die het niet zo nauw nemen met de regels uit de Koran en zijn zelfs veel Marokkanen helemaal geen moslim.

Dus al die dingen die jij verbindt aan die vrouw haar "ik ben een Marokkaan" shirt zijn vooral reflecties van je eigen vooroordelen. En daar komt geen PVV bij kijken.
pi_162352772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:09 schreef StaceySinger het volgende:
DENKWatch. Kuzu wil Peter Racismeroeper de Vries

DENK is BN'ers aan het shoppen. In de zwarte hoek hebben ze deze week de intellectueel Sylvana Simons weten te strikken, en in de witte hoek hebben ze aan Peter Racismeroeper de Vries gevraagd of hij bij hun politieke protestbeweging voor vreselijke mensen wil. Logische keuze natuurlijk van de lokale AK-Partij. Want Peter Rechtprater de Vries vond immers dat de cartoonisten van Charlie Hebdo het allemaal een beetje aan zichzelf te danken hadden, met hun profeetbeledigende potloodkunsten. Sowieso heeft Peter Radiohoofd de Vries niet zo veel op met de vrijheid van meningsuiting. Dat etaleerde hij zojuist weer op Grindpad FM (videofragment hierboven), waar hij zelf wereldkundig maakte dat DENK hem benaderd heeft. "Ik vind dat je in principes alles moet kunnen zeggen", nasaalbromde hij, om in de volgende zin letterlijk te zeggen: "Ik vind dat er grenzen aan de vrijheid van meningsuiting moeten zitten." Dus dat je Erdogan geen geitenneuker mag noemen, want dat vindt Peter Regressieflinks de Vries nergens voor nodig. En Peter Restrictief de Vries is nou eenmaal de maat der dingen. Overigens heeft bij bedankt voor DENK, zegt ie. Terwijl we van Peter Regentenfantasie de Vries toch weten, dat hij al sinds medio vorig decennium een stap naar de Haagse arena overweegt. Maar ja, dan wel als lijsttrekker van zijn eigen partij natuurlijk, niet als trekpop van de trekpoppen van Erdogan. Maar destijds haalde Peter Regelingvanwerkzaamheden de Vries z'n eigen instapnormen niet. Laten we hopen dat ie de lat niet lager legt, nu andere partijen die lat op de grond hebben gelegd..

http://www.geenstijl.nl/m(...)dezaak_de_vries.html
Man man man wat een triest clubje clowns is dat DENK toch ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')