SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik ben nu met m'n lunch bezigquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Voordeel van uitstellen is dat ik nu mijn brood én appel in 1 go naar binnen kon proppen en nu ben ik snokvoldaan
ooh, Bhuna! Wij hadden vanavon huisgemaakte curry. Indiaasquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:59 schreef Myraela het volgende:
Laatste stagedag gehadSpontaan even buiten de deur Indiaas gaan eten.
O: Halve bak Optimel kwark
L: Pastasalade waaruit ik alleen de 75 gram pasta heb gevist, want de rest was niet te kanen.
T: 75 gram gerookte kip
D: 1 samosa, 3 stukjes vlees van m'n vriend z'n voorgerecht & chicken bhuna met naan en palak paneer.
Niet m'n beste dag, maar ik vind het wel prima. Het was heerlijk en zolang ik geen troosteloze bak ijs op de bank zit leeg te eten moet dit gewoon kunnen.
Dit was nog niet mijn afstudeerstage. Overigens mocht ik volgend jaar terugkomen, maar dan zoek ik liever een andere plek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Uit eten omdat je stage klaar is? Ik werd daar altijd verdrietig van; weer een organisatie die me niet wilde hebben.Het kostte me drie stageplaatsen om te snappen dat wannabe-wetenschappers niet de collega;s zijn die ik wil. Nu werk ik sinds 20 jaar in verschillende organisaties met mensen die zichzelf niet overschatten en anderen hun roem gunnen.
Nah genieten dan voor je een huishouden, kinderen en een relatie erbij krijgt!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit was nog niet mijn afstudeerstage. Overigens mocht ik volgend jaar terugkomen, maar dan zoek ik liever een andere plek.Ze willen wel op freelance basis met me verder. Dat is meer dan prima want ik heb verder al een fijn bijbaantje.
Dus eigenlijk vooral blij dat ik weer even wat meer vrije tijd heb. De afgelopen periode maakte ik met mijn studie, stage en baan zo'n 60 uur per week. Voor sommige mensen is dat normaal, maar met reistijd, huiswerk en mijn blog erbij was het voor mij soms ff teveel.
Ik ben ook echt gek op Indiaas. Ik ben zelf toch minder goed met die kruiden, probeer het wel steeds vaker. Maar ik heb ook gewoon een simpel bakje met rode curry pasta staan, ideaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ooh, Bhuna! Wij hadden vanavon huisgemaakte curry. IndiaasEn panneer
Huishouden en relatie heb ik wel, kinderen wacht ik inderdaad nog even mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:17 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nah genieten dan voor je een huishouden, kinderen en een relatie erbij krijgt!
ik heb een tof klein boekje:quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook echt gek op Indiaas. Ik ben zelf toch minder goed met die kruiden, probeer het wel steeds vaker. Maar ik heb ook gewoon een simpel bakje met rode curry pasta staan, ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |