Waarom is het 250k hypotheek topic gesloten dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beleid van FOK! is toch echt zo min mogelijk slotjes.
Een slotje heeft geen meerwaarde, alleen bij spam is het gewenst.
Staat er geen spam dan kan een topic gewoon open blijven en als mensen het negeren zakt het topic vanzelf weg en druipt de TS zelf ook af.
Na overleg met die TS heb ik dat gesloten, zodat TS een topic met de juiste vraag kon openen indien daar nog behoefte aan was.quote:Op maandag 5 december 2016 22:53 schreef Platina het volgende:
[..]
Waarom is het 250k hypotheek topic gesloten dan?
Omdat alle topics van die user verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:44 schreef MCH het volgende:
Waarom is het topic over het afgeven van ID-bewijzen aan mogelijke werkgevers van de aardbodem verdwenen?
Het ging al nergens meer over en als ik dan posts over "onrendabelen" moet gaan verwijderen ben ik er wel klaar mee.quote:
Vanuit mijn kant was het verder ook niet als persoonlijke aanval bedoeld, hij zei nota bene zelf dat hij zo'n reactie had verwacht. Als je zo'n reactie dan niet wil moet je misschien ook gewoon twee keer nadenken voor je het post.quote:Op maandag 12 december 2016 14:32 schreef Nizno het volgende:
Persoonlijk aanvallen is nergens gewenst.
Ik had je post gelezen en daar was idd niet veel mis mee. Maar enkele reacties daarna waren een stuk minder vriendelijk.quote:Op maandag 12 december 2016 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Vanuit mijn kant was het verder ook niet als persoonlijke aanval bedoeld, hij zei nota bene zelf dat hij zo'n reactie had verwacht. Als je zo'n reactie dan niet wil moet je misschien ook gewoon twee keer nadenken voor je het post.
Het niveau van jouw post was idd nog niet KLB waardig.quote:Op maandag 12 december 2016 14:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Vanuit mijn kant was het verder ook niet als persoonlijke aanval bedoeld, hij zei nota bene zelf dat hij zo'n reactie had verwacht. Als je zo'n reactie dan niet wil moet je misschien ook gewoon twee keer nadenken voor je het post.
Mensen konden niet omgaan met het feit dat ik sigaretten rook die ik betaal van mijn uitkering. Kreeg de meest smerige beledigingen naar mijn hoofd. Dat positiviteitsbeleid is blijkbaar geen donder van terechtgekomen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:06 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom is m'n topic gesloten? De aangehaalde quote vd mod slaat nergens op. Het betreft namelijk een hypothese.
Omdat het topic zo goed als niets met WGR van doen heeft.quote:
Ze hadden het inmiddels over een ander topic.quote:Op dinsdag 13 december 2016 03:18 schreef -Hildr- het volgende:
[..]
Mensen konden niet omgaan met het feit dat ik sigaretten rook die ik betaal van mijn uitkering. Kreeg de meest smerige beledigingen naar mijn hoofd. Dat positiviteitsbeleid is blijkbaar geen donder van terechtgekomen.
Edit: voor de duidelijkheid: ik bedoel niks negatiefs over de moderatie. Maar ervaar afgelopen tijd over het gehele forum een nogal negatieve sfeer in veel topics.
Is bullshit.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik heb je posts gestorneerd.
Als we er niet bovenop zitten loopt een topic uit de hand en komt daar oeverloos gezeik van, zitten we er een keer wel vanaf het begin bovenop is het weer niet goed.
Waarom wordt er dan met twee maten gemeten? Als ik de volle laag krijg kijkt met de andere kant op, als iemand anders het is diegene ineens zielig en moeten we ons aan de regels houden.quote:Op maandag 12 december 2016 14:32 schreef Nizno het volgende:
Persoonlijk aanvallen is nergens gewenst.
Ik weet niet waar je nu weer een probleem mee hebt, maar ik stel voor dat je gewoon een TR zet als je een probleem hebt, dan zien we wel of er idd sprake is van persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:10 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan met twee maten gemeten? Als ik de volle laag krijg kijkt met de andere kant op, als iemand anders het is diegene ineens zielig en moeten we ons aan de regels houden.
Gelijke monniken gelijke kappen.
Ik voel nog een hoop opgekropte boosheid n.a.v de aanval van Elvi op mijn post in het werkzoekenden-topic.quote:Op vrijdag 16 december 2016 10:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je nu weer een probleem mee hebt, maar ik stel voor dat je gewoon een TR zet als je een probleem hebt, dan zien we wel of er idd sprake is van persoonlijke aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |