voelt het wel goed dat je gaat leven in de UK en familie in polen zit?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik zoek nu al 2jaar naar rust, en het komt er op de een of andere reden nooit.
Ik weet wel hoe het komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je toch op zoek naar hoe dat komt.
Kan ook door iets komen wat je totaal niet verwacht.
Zoals waar je woont ofzo, veel mensen hebben dat
Wat dan?quote:
Zou liever niet zijn, maar heb in UK ook familliequote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
voelt het wel goed dat je gaat leven in de UK en familie in polen zit?
heb ik ook wel een beetjequote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:31 schreef Nouri het volgende:
Ik ben na 4 maanden op elke studie of werk al uitgekeken en wil iets anders
Zit gewoon niet in mijn karakter op veel vlakkenquote:
Maar als het niet in je karakter zit om rust te ehbben moet je daar wel naar streven dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit gewoon niet in mijn karakter op veel vlakken
En altijd externe factoren die dingen beetje stressvol maken.
Is dat niet de bedoeling als je uit huis gaat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:33 schreef Nouri het volgende:
Mijn moeder is bang dat als ik uit huis ga. Ik nooit meer terugkom.😂
Ik vind mijn vakgebied ook best leukquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mijn studie na 4 jaar nog steeds wel echt leuk.
nou, echt nooit meer terugkomen lijkt me niet de bedoelingquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling als je uit huis gaat?
Ook niet voor een kop koffie ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling als je uit huis gaat?
Ga ook wel dingen goed anders doen na de zomer als ik p binnen hebquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als het niet in je karakter zit om rust te ehbben moet je daar wel naar streven dan?
Nou ja, wel op bezoek. Maar niet wonen toch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nou, echt nooit meer terugkomen lijkt me niet de bedoeling
Waarom woon je er nu nog terwijl je er als je ergens anders zou wonen niet eens een kop koffie zou gaan drinken? Klinkt vreemd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ook niet voor een kop koffie ofzo
Daar heeft ze misschien best gelijk in
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ook niet voor een kop koffie ofzo
Daar heeft ze misschien best gelijk in
Nee dat niet. Behalve in uitzonderlijke situaties natuurlijk, dat je wel altijd terug mag komenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, wel op bezoek. Maar niet wonen toch.
Mijn broer is sinds een halfjaar uit huis en in die periode heb ik hem maar 3x gezien ofzo. En hij woont gewoon in hetzelfde dorp.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie mijn familie 1 keer, soms 2 keer per week nog. Bevalt me prima
Ik eens per 2/3 weken. Is ver weg en ik wil de meeste weekenden toch wel vooral met Kaneel doorbrengen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie mijn familie 1 keer, soms 2 keer per week nog. Bevalt me prima
Ik heb mijn vader niks te melden. Ik ga volgend jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom woon je er nu nog terwijl je er als je ergens anders zou wonen niet eens een kop koffie zou gaan drinken? Klinkt vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |