Bijzonder tof dat er mensen zijn die het gratis ontwikkelen. Is toch geen kinderachtig pakket en dan alle instellingen nog voor ik weet niet hoeveel controllers. Onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, Mixxx is echt een heel tof ding.
Niks mis mee, en uiteraard kan alles beter, dat wordt dan versie 3.0.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pleite. Fijne middag mensen en tot vanavond.
leuk beetje vakantiegevoel opwekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:48 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga vanavond weer eens op de franstalige tour
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:48 schreef MaryMouse het volgende:
vakantie in Frankrijkquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:48 schreef MaryMouse het volgende:
Bretagnequote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:00 schreef Karzai het volgende:
[..]mooie vakanties daar gehad
[ afbeelding ]
Nogat in Montpellierquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:04 schreef Karzai het volgende:
Bretagne normandie mosselen plukken van de rotsen
dordogne eenden en ganzen
Ik heb over het algemeen niks tegen Fransen, heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat er Fransen wonen.
Gaaf dat je dat gedaan hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:06 schreef Karzai het volgende:
M'n eerste vakantie dat ik alleen wegging druiven geplukt in de omgeving macon elke dag lekker eten
Kost en inwoning en je kreeg nog betaald ook als je geen geld hebt en toch weg wil, ik heb er nog een paar dagen aan vast geplakt en in zijn huisje gelogeerd zonder dattie het wist je moet wel redelijk hard werkenquote:
Lijkt mij dat ook jongere fransen druiven plukken als vakantiebaantje?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kost en inwoning en je kreeg nog betaald ook als je geen geld hebt en toch weg wil, ik heb er nog een paar dagen aan vast geplakt en in zijn huisje gelogeerd zonder dattie het wist je moet wel redelijk hard werken
ook veel ouderen een ouwe kerel had epilepsie die kreeg opeens een aanval die kukelde met een aanval zo de heuvel af. Ook een Frans echtpaartie werden elke dag uitgekafferd omdat ze niet hard genoeg werkte. En de alcoholist die de hele dag wijn zoop maar wel de manden vol met druiven de hele dag de heuvel opsleurdequote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ook jongere fransen druiven plukken als vakantiebaantje?
Ach, als Lucky niet wil, dan ga ik wel met je meequote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:32 schreef MaryMouse het volgende:
Gaaf verhaal
Is misschien wel wat voor Lucky en mij(niet echt denk ik)
het is wel pittig ik was toen achttien die heuvels zijn behoorlijk stijl. Wij werden nog een beetje ontzienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:32 schreef MaryMouse het volgende:
Gaaf verhaal
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, als Lucky niet wil, dan ga ik wel met je mee
Dat bedoel ik, dat had ik dus 30 jaar geleden moeten doenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is wel pittig ik was toen achttien die heuvels zijn behoorlijk stijl. Wij werden nog een beetje ontzien
Je kan vragen of je je rollator mee mag nemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat had ik dus 30 jaar geleden moeten doen
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:32 schreef MaryMouse het volgende:
Gaaf verhaal
Ze denkt alleen maar aan het romantische idee van samen met blote voeten de druiven staan pletten bij een ondergaande zon.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze denkt alleen maar aan het romantische idee van samen met blote voeten de druiven staan pletten bij een ondergaande zon.
Lompe mosterd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
komt uit groningen grof en pittig
[ afbeelding ]
Ehm, dat is best wel logisch bedacht ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
omdat als mn nummer al gedraait word voordat muis inhaakt er toch geen tijd voor is
er zit een opdracht aan vast?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
omdat als mn nummer al gedraait word voordat muis inhaakt er toch geen tijd voor is
Ik weet dat je in spirit nog een 18 jarige god bent, maar zie jij ons al druivenplukken op een heuvel in Frankrijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |