Trusten muiske.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
Dank Piet dit was prettige hip hop, ik ga mijn meurbaal opzoeken
Erg hè.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
The sound of the underground gaat vrolijk verder.
Jammer dat je zo nu en dan slaap nodig hebt, anders kon Gup afgeschaft worden wat mij betreft.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit al een uur in het vorige topic te kijken of er nog iemand post. Nou ja, niet dus, blijkt.
Mijn muts ligt nu te denken in bed OMG alweer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer dat je zo nu en dan slaap nodig hebt, anders kon Gup afgeschaft worden wat mij betreft.
Denk je dat ie Red Bull al kent?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer dat je zo nu en dan slaap nodig hebt, anders kon Gup afgeschaft worden wat mij betreft.
Ze is aan het bedenken wanneer ze de was door gaat draaien zodat jij in kan springen tijdens het centrifugeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts ligt nu te denken in bed OMG alweer.
Denk dat je de goeie hebt danquote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
goeien muziekjes
staat hiphop op toch of heb ik verkeerde stream?
Goede shitquote:
Iedereen luistert ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze muziek is niet voor iedereen geschikt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |