het zou toch de deur op een kier zetten richting Jordi Cruijff, dat die de column van z'n vader overneemt wordt toch gezien als een hint dat hij deze kant op komt.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef Tagliano het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een club interesse heeft in Overmars
Mocht de interesse er daadwerkelijk zijn ben ik bereid hem te brengen op de fiets
Ik zou het een zeer interessante stap vinden, maar ik volg de Israëlische competitie niet genoeg om te zeggen of hij er wat van kanquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou toch de deur op een kier zetten richting Jordi Cruijff, dat die de column van z'n vader overneemt wordt toch gezien als een hint dat hij deze kant op komt.
Ook geen idee maar de clubs waar hij gewerkt heeft was er ook meer budget om spelers te halenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het een zeer interessante stap vinden, maar ik volg de Israëlische competitie niet genoeg om te zeggen of hij er wat van kan
Dat zou ik ook zeggen in kamp #psvquote:
Dit is toch wel een grote WTF iddquote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef Tagliano het volgende:
Mocht de interesse er daadwerkelijk zijn ben ik bereid hem te brengen op de fiets
Die gozer kan inderdaad helemaal niksquote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef Tagliano het volgende:
In wat precies?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overmars was in het begin erg slecht, maar is wel wat beter geworden met de jaren.
dit heb ik ook gehoord van een anonieme bronquote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Smoofie het volgende:
Jordi cruijff en bos komen. Mark my wordsss
Gokjes zoals Milik en Younes die goed uitpakkenquote:
Dijks, Milik en Younes zijn prima aankopen. Gudelj oké.quote:
Hier staan alle "toppers" die Overmars heeft binnengesleept:quote:Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dijks, Milik en Younes zijn prima aankopen. Gudelj oké.
Nu wordt hier waarschijnlijk Sanogo tegenin gebracht, maar goed, dat was een huurling dus dat vergeef ik 'em.
En Zivkovic was onze topaankoop in de spits van de winter.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dijks, Milik en Younes zijn prima aankopen. Gudelj oké.
Nu wordt hier waarschijnlijk Sanogo tegenin gebracht, maar goed, dat was een huurling dus dat vergeef ik 'em.
Daar zie je toch duidelijk dat het in de laatste twee jaar beter is dan in 2012? Toen ik in 2012 kritiek had op Overmars werd ik nog weggehoond, het kan verkerenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hier staan alle "toppers" die Overmars heeft binnengesleept:
http://www.ajaxshowtime.c(...)#0eBYQVWIAet26Izb.97
Want die speelt heel aantrekkelijk voetbal met goede resultaten?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf stilletjes hopen dat van Gaal Ajax komt redden...
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
wauwquote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |