Je moet Oerbaaz en Anita daarin niet onderschatten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat middenveld is nog steeds niet in balans.
We hebben daar een creatieve speler nodig die de steekpass kan geven en iets kan creeëren. Dus ik zou eerder Sinkgraven of Nouri daar neerzetten.
Eens dat die jongen wat vertrouwen nodig heeft, maar dan heb je wel weer een speler met pieken en dalen erbijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat Sinkgraven gebaat is bij vertrouwen op die positie. Hoe vaak heeft hij daar nou mogen spelen van De Boer? In de voorbereiding vorig jaar deed hij het goed, werd toen ineens linksbuiten gezet en maakte wat fouten en moest banken.
Gewoon vertrouwen geven
Talenten opstellen hoort bij een club als Ajax.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens dat die jongen wat vertrouwen nodig heeft, maar dan heb je wel weer een speler met pieken en dalen erbij
Gudelj is wel een Frank aankoop, dus hopelijk is zijn basis-abonnement nu afgelopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je moet Oerbaaz en Anita daarin niet onderschatten.
Ik zie Gudelj ook liever niet, maar daarmee zitten we toch nog minimaal een jaar opgescheept.
Spelers die over het algemeen lekker normaal doen ook. Lijkt me goed voor die jongenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:52 schreef gniffie het volgende:
El Azzouzi jaartje Sparta. Mooie club met goede trainer
Hij en zijn gezin gaan Los Angeles echt niet meer verruilen voor Amsterdam hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nigel de Jong 'kleinverdiener' in MLS
[..]
Haal hem naar Ajax, man met ervaring..
Wel als je zijn salaris zietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij en zijn gezin gaan Los Angeles echt niet meer verruilen voor Amsterdam hoor
Ik denk dat ie wel meer krijgt daar dan alleen salaris . En hij zal het ook prettig vinden , dat ie anoniem over straat kan + altijd lekker weerquote:
Jawel, maar in LA lijkt mij het levensonderhoud duurder dan in Nederland, maar ik zou ook daar blijven hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ach dat salaris is natuurlijk exclusief sponsorinkomsten e.d.
quote:
twitter:SpartaRotterdam twitterde op vrijdag 20-05-2016 om 15:32:42Sparta Rotterdam huurt Zakaria El Azzouzi https://t.co/Wvve4AGfXS https://t.co/y08YW4lVr8 reageer retweet
LA of Amsterdam, nou, ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jawel, maar in LA lijkt mij het levensonderhoud duurder dan in Nederland, maar ik zou ook daar blijven hoor
Wel mooi dat je zo over mij Amsterdam praat. Je bent altijd welkomquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
LA of Amsterdam, nou, ik zou het wel weten.
LA > Amsterdamquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zo over mij Amsterdam praat. Je bent altijd welkom
De scouting kwam met de nieuwe trainer ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
Dus de scouting komt niet verder dan Bosz, KjH, Anita, de Jong, Janssen en alle anderen die we zelf al kennen. En Eto'o of course.
Dat is aardig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zo over mij Amsterdam praat. Je bent altijd welkom
nee die komt gewoon van 1 iemand waarbij later blijkt dat bergkamp jonk Swart trustfull Spijkerman cruyff en de barvrouw erop tegen warenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De scouting kwam met de nieuwe trainer ja.
Oké.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee die komt gewoon van 1 iemand waarbij later blijkt dat bergkamp jonk Swart trustfull Spijkerman cruyff en de barvrouw erop tegen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |