Noob.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar kom hier vanaf 2004,
Yvonne was hetquote:
Ik wist hetquote:
sorry dat ik niet aanwezig was toen je hiphop ging draaien, geld op het plankje, je weet wel...quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De originele heb ik hier keer uitgeleend aan Kasta toen die kloons nodig had.
Doe het vast nog wel een keer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sorry dat ik niet aanwezig was toen je hiphop ging draaien, geld op het plankje, je weet wel...
Alberto checkt de park.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
De mooiste oud users vind ik denk ik kikkerlikker en Alberto
Wat was dat heerlijk fout.
Ik ga even het achtertuin checken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
De mooiste oud users vind ik denk ik kikkerlikker en Alberto
Wat was dat heerlijk fout.
Loopt ie nog steeds de park te checken?quote:
Zondag ochtend heb ik mn afspraak met het dierenknuffelprogramma van radio1 alvast afgezegd voor de komende 2 maanden, het geschiedenis programma gaf me meteen een blowjob..quote:
Doodzonde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De plaatjes plakken niet meer
ONZ / Alberto loopt de park te checken
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zondag ochtend heb ik mn afspraak met het dierenknuffelprogramma van radio1 alvast afgezegd voor de komende 2 maanden, het geschiedenis programma gaf me meteen een blowjob..
Na kleine opleving issie spoorloos verdwenen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Loopt ie nog steeds de park te checken?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zondag ochtend heb ik mn afspraak met het dierenknuffelprogramma van radio1 alvast afgezegd voor de komende 2 maanden, het geschiedenis programma gaf me meteen een blowjob..
Dat was mn 40K Schuumquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yvonne die je 100K post vernaggelde was lachen.
Lucky heeft een goede smaakquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef Geralt het volgende:
Goeie muziek vanavond!
Ofja vanaf dat ik inschakel dan. Daarvoor luisterde ik niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |