Netjes dat je het even komt zeggen. Zal wel in orde komen neem ik aan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:50 schreef Geralt het volgende:
Want ik vind het lang duren en dat vind ik vervelend. Zeker omdat je vooraf de helft aanbetaald hebt aan een wildvreemde![]()
Alles komt goed. En als ik dat zeg dan is dat ook zo. Vraag maar aan Pietquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Netjes dat je het even komt zeggen. Zal wel in orde komen neem ik aan.Moet ook nog adresgegevens doorgeven toch?
Nope, vanaf nu is het bonken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met the orchestral tubelar bells kan je bijna een uur vullen (maar jaag je waarschijnlijk de luisteraars mee weg)
Heb je niet wat meer (hard) rock nog toevallig? Klinkt wel prettig die afwisseling
Moet ik die ook ff mailen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alles komt goed. En als ik dat zeg dan is dat ook zo. Vraag maar aan Piet
Ik ben net hier en ben het nu al kwijt. Wat ga je doormailen Schuumert?quote:
Ook goedquote:
Ken je wel wat langer dan vandaag.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alles komt goed. En als ik dat zeg dan is dat ook zo. Vraag maar aan Piet
Dat ie moet opschieten anders.....quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben net hier en ben het nu al kwijt. Wat ga je doormailen Schuumert?
Daar kan je mij een groot plezier mee doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Met the orchestral tubelar bells kan je bijna een uur vullen (maar jaag je waarschijnlijk de luisteraars mee weg)
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben net hier en ben het nu al kwijt. Wat ga je doormailen Schuumert?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ie moet opschieten anders.....
Kan denk ik wel een keertje op een ander tijdstipquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar kan je mij een groot plezier mee doen
Het bekt lekker.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ooit was dat mijn underground nick.
Jij bent ook een kloon van iemand of wat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken je wel wat langer dan vandaag.
En ik maakte daar schuimpje vanquote:
Vooral in combinatie met ouwe schuinsmarcheerder.quote:
Nee dat niet, maar kom hier vanaf 2004, dus dan kan je wel aardig inschatten of iemand betrouwbaar is of niet. Beetje bloemen aan een admin sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij bent ook een kloon van iemand of wat?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje bloemen aan een admin sturen.
En trapte knorretje daar in?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar kom hier vanaf 2004, dus dan kan je wel aardig inschatten of iemand betrouwbaar is of niet. Beetje bloemen aan een admin sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |