Volgens mij wel ja, maar misschien op Studio Brussel, dat kan ook.quote:
En ik eet ook al met mes en vorkquote:
2 Jehova's die in de ochtend langskwamen bij kameraad met gebroken been is ook legendarisch.quote:
Etiquette ook nog!quote:
Hartstikke gezelligquote:
Was wel een track wat Piet had kunnen draaien. Dat zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar misschien op Studio Brussel, dat kan ook.
Geraltquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 Jehova's die in de ochtend langskwamen bij kameraad met gebroken been is ook legendarisch.
Kom binnen en ga zitten, dat deden ze en overal werden verdwaasde figuren wakker waarvan er 1 gelijk dikke waterpijp ging bouwen.
Die wilde graag weg maar dat mocht niet.
Ja, behalve dan dat ik vind dat de bestelling nogal op zich laat wachtenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 Jehova's die in de ochtend langskwamen bij kameraad met gebroken been is ook legendarisch.
Kom binnen en ga zitten, dat deden ze en overal werden verdwaasde figuren wakker waarvan er 1 gelijk dikke waterpijp ging bouwen.
"Nee nee nee, blijf zitten, en vertel me eens hoe dat zit met dat er maar een beperkt aantal plekken in de hemel is, en dat dat alleen voor Jehova's getuigen is, en dat dus hoe meer mensen Jehova worden, hoe kleiner je kans wordt om een plekje in de hemel te krijgen! Ondertussen ga ik m'n bong even vullen hoor!"quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nee nee nee, blijf zitten, en vertel me eens hoe dat zit met dat er maar een beperkt aantal plekken in de hemel is, en dat dat alleen voor Jehova's getuigen is, en dat dus hoe meer mensen Jehova worden, hoe kleiner je kans wordt om een plekje in de hemel te krijgen! Ondertussen ga ik m'n bong even vullen hoor!"
Hoi, wat ik hierboven zei. Geen idee of die 15 werkdagen al om zijn; ik zou zeggen van wel, maar er heeft hemelvaart en pinksterkloten en alles tussen gezeten. Ik had het eigenlijk deze week hier verwacht.quote:
Ja dat soort koekwauserij kun je volgens mij alleen maar begrijpen als je zelf knetterwappie bent!quote:
Wil best even doordraaien als er niemand anders gaat, maar dan zal ik weer nummers moeten draaien die al een aantal keren te horen waren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig
Maar om 22:00 uur springt Gup weer aan, tenzij.............
Er andere DJ's zijn die willen draaien of jij nog even door wilt draaien
Ik schakel net in, dus geen last vanquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil best even doordraaien als er niemand anders gaat, maar dan zal ik weer nummers moeten draaien die al een aantal keren te horen waren.
Op het gipsen been hadden we met special paint raketten gespoten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nee nee nee, blijf zitten, en vertel me eens hoe dat zit met dat er maar een beperkt aantal plekken in de hemel is, en dat dat alleen voor Jehova's getuigen is, en dat dus hoe meer mensen Jehova worden, hoe kleiner je kans wordt om een plekje in de hemel te krijgen! Ondertussen ga ik m'n bong even vullen hoor!"
Met the orchestral tubelar bells kan je bijna een uur vullen (maar jaag je waarschijnlijk de luisteraars mee weg)quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil best even doordraaien als er niemand anders gaat, maar dan zal ik weer nummers moeten draaien die al een aantal keren te horen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |