Netjes dat je het even komt zeggen. Zal wel in orde komen neem ik aan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:50 schreef Geralt het volgende:
Want ik vind het lang duren en dat vind ik vervelend. Zeker omdat je vooraf de helft aanbetaald hebt aan een wildvreemde![]()
Alles komt goed. En als ik dat zeg dan is dat ook zo. Vraag maar aan Pietquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Netjes dat je het even komt zeggen. Zal wel in orde komen neem ik aan.Moet ook nog adresgegevens doorgeven toch?
Nope, vanaf nu is het bonken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met the orchestral tubelar bells kan je bijna een uur vullen (maar jaag je waarschijnlijk de luisteraars mee weg)
Heb je niet wat meer (hard) rock nog toevallig? Klinkt wel prettig die afwisseling
Moet ik die ook ff mailen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alles komt goed. En als ik dat zeg dan is dat ook zo. Vraag maar aan Piet
Ik ben net hier en ben het nu al kwijt. Wat ga je doormailen Schuumert?quote:
Ook goedquote:
Ken je wel wat langer dan vandaag.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Alles komt goed. En als ik dat zeg dan is dat ook zo. Vraag maar aan Piet
Dat ie moet opschieten anders.....quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben net hier en ben het nu al kwijt. Wat ga je doormailen Schuumert?
Daar kan je mij een groot plezier mee doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Met the orchestral tubelar bells kan je bijna een uur vullen (maar jaag je waarschijnlijk de luisteraars mee weg)
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben net hier en ben het nu al kwijt. Wat ga je doormailen Schuumert?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ie moet opschieten anders.....
Kan denk ik wel een keertje op een ander tijdstipquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar kan je mij een groot plezier mee doen
Het bekt lekker.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ooit was dat mijn underground nick.
Jij bent ook een kloon van iemand of wat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken je wel wat langer dan vandaag.
En ik maakte daar schuimpje vanquote:
Vooral in combinatie met ouwe schuinsmarcheerder.quote:
Nee dat niet, maar kom hier vanaf 2004, dus dan kan je wel aardig inschatten of iemand betrouwbaar is of niet. Beetje bloemen aan een admin sturen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij bent ook een kloon van iemand of wat?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje bloemen aan een admin sturen.
En trapte knorretje daar in?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar kom hier vanaf 2004, dus dan kan je wel aardig inschatten of iemand betrouwbaar is of niet. Beetje bloemen aan een admin sturen.
Noob.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar kom hier vanaf 2004,
Yvonne was hetquote:
Ik wist hetquote:
sorry dat ik niet aanwezig was toen je hiphop ging draaien, geld op het plankje, je weet wel...quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De originele heb ik hier keer uitgeleend aan Kasta toen die kloons nodig had.
Doe het vast nog wel een keer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sorry dat ik niet aanwezig was toen je hiphop ging draaien, geld op het plankje, je weet wel...
Alberto checkt de park.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
De mooiste oud users vind ik denk ik kikkerlikker en Alberto
Wat was dat heerlijk fout.
Ik ga even het achtertuin checken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
De mooiste oud users vind ik denk ik kikkerlikker en Alberto
Wat was dat heerlijk fout.
Loopt ie nog steeds de park te checken?quote:
Zondag ochtend heb ik mn afspraak met het dierenknuffelprogramma van radio1 alvast afgezegd voor de komende 2 maanden, het geschiedenis programma gaf me meteen een blowjob..quote:
Doodzonde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De plaatjes plakken niet meer
ONZ / Alberto loopt de park te checken
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zondag ochtend heb ik mn afspraak met het dierenknuffelprogramma van radio1 alvast afgezegd voor de komende 2 maanden, het geschiedenis programma gaf me meteen een blowjob..
Na kleine opleving issie spoorloos verdwenen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Loopt ie nog steeds de park te checken?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zondag ochtend heb ik mn afspraak met het dierenknuffelprogramma van radio1 alvast afgezegd voor de komende 2 maanden, het geschiedenis programma gaf me meteen een blowjob..
Dat was mn 40K Schuumquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yvonne die je 100K post vernaggelde was lachen.
Lucky heeft een goede smaakquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:10 schreef Geralt het volgende:
Goeie muziek vanavond!
Ofja vanaf dat ik inschakel dan. Daarvoor luisterde ik niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |