Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik word live gescamd. Tof!
D'r probeert er eentje mijn persoonlijke gegevens te krijgen met als lokkertje een vette lening. Eens kijken hoe lang ik die lul aan het lijntje kan houden.
a.aliyat@yahoo.comquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja dan weet ik al genoeg, ik ga 'm mailen met mooi voorstel.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Oh dat is altijd ook zo leuk met van die telemarketeers.
Zo lang mogelijk aan de lijn houden, "oh moment iemand aan de deur" etc. etc.
bestaan die e-mail adres servers nog waar je voor een x aantal dagen een email adres kon hebben? Dan massaal terugspammenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
a.aliyat@yahoo.com
Zegt bij een bank te werken.
Zegt bij een investeringsbedrijf te werken.
(Ja, ze (m/v) zei allebei)
Zegt in United Arab Emirates te werken.
Zegt in de VS te wonen.
Zegt van de Bahama's te komen.
oneminute mail oidquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bestaan die e-mail adres servers nog waar je voor een x aantal dagen een email adres kon hebben? Dan massaal terugspammen
Heb er ooit eentje kwartier voor de deur laten staan, moment ik wilde net gaan schijten, die sukkel had niets door.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Oh dat is altijd ook zo leuk met van die telemarketeers.
Zo lang mogelijk aan de lijn houden, "oh moment iemand aan de deur" etc. etc.
Wat lelijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is "haar" FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012144494383&fref=ts
Is vandaag nog gemaakt![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er ooit eentje kwartier voor de deur laten staan, moment ik wilde net gaan schijten, die sukkel had niets door.
Ik ken jou (nog) niet, maar ik kan je nu al vertellenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is "haar" FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012144494383&fref=ts
Is vandaag nog gemaakt![]()
Ja maar, ja maar.. ze kijkt zo liefquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken jou (nog) niet, maar ik kan je nu al vertellendat wordt niets
Uh, als je van ingepakte bitches houdtquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. ze kijkt zo lief
Zou je niet verwachten met die titel!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit wel lekker relaxed klinken.
Pffff, Piet met Mono vergelijkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:46 schreef Rafeiro het volgende:
Call me twisted, maar dat verhaal van Piet deed me aan Mono denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |