Weet niet, ligt eraan of ik huismoeder word tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet perse hoor.
Is dat wat je graag zou willen dan?
Dus als de seks slecht zou zijn dan zou je dat niet erg vinden?quote:
Nee, zo boeiend vind ik het nu ook weer niet. Als het slecht zou zijn zou ik gewoon geen seks meer hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus als de seks slecht zou zijn dan zou je dat niet erg vinden?
Oh zou dat niet kunnen handelenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, zo boeiend vind ik het nu ook weer niet. Als het slecht zou zijn zou ik gewoon geen seks meer hebben.
Dat is gewoon een keuze hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, ligt eraan of ik huismoeder word toch
dan gewoon buiten deur halenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus als de seks slecht zou zijn dan zou je dat niet erg vinden?
Ja oke het is wel een keuze, maar die maak je wel samen. Dus kan het niet beslissen nu. Maar ik zou het niet erg vinden om een aantal jaar voor de kinderen te zorgen en de man voor het inkomen te laten werken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een keuze hoor.
Al speelt wel mee of je partner rijke tata is.
Al ken ik ook best vrouwen die feitelijk niet hoeven werken maar geen zin om de hele dag te moederen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik maar genoeg aandacht en kusjes krijg blijf ik best makkelijk tevreden.
Wel eerst toestemming vragenquote:
Zou jij dat wel kunnen handelen dan? Dat je vriendje buiten de deur snoept als de seks slecht is?quote:
Mja meeste sectoren kan je niet zomaar 3 jaar stoppen met werken en dan herintreden tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke het is wel een keuze, maar die maak je wel samen. Dus kan het niet beslissen nu. Maar ik zou het niet erg vinden om een aantal jaar voor de kinderen te zorgen en de man voor het inkomen te laten werken.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, daarvan heb ik dan weer best heel veel nodig. :$
haha neequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij dat wel kunnen handelen dan? Dat je vriendje buiten de deur snoept als de seks slecht is?
Dat lijkt me zo walgelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij dat wel kunnen handelen dan? Dat je vriendje buiten de deur snoept als de seks slecht is?
3 jaar is wel erg weinig om drie kinderen op te voedenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja meeste sectoren kan je niet zomaar 3 jaar stoppen met werken en dan herintreden toch
Nee man kan ik nietquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo walgelijk.
Of ja hij mag het best, als hij het maar meldt zodat ik weet dat ik nooit meer zijn piemel moet aanraken.
lol hoezoquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nope, maar heeft wel wat als de chick vreemd gaat
1x, maar toen was ik nogwel echt eenonverantwoordelijke kutpuberquote:
Als ik zo'n man zou zijn zou ik zeggen stop er maar een komkommer in, ik doe hier niet aan mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja in exteem gevallen zou ik het wel een logisch alternatief vinden
ALs je als man een micropenis hebt vind ik wel dat je er niet al te negatief in moet staan als je vrouw dat wilt
Laat staan 18 jaar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
3 jaar is wel erg weinig om drie kinderen op te voeden
Mwah,vind dat niet meer dan logisch eigenijk. Het is al heel wat als je als vrouw dan bijzo`n man blijftquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik zo'n man zou zijn zou ik zeggen stop er maar een komkommer in, ik doe hier niet aan mee.
Vanaf bepaalde leeftijd kan je als vrouw wel weer gaan werken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat staan 18 jaar.
Vind vrouw die werkt wel belangrijk, anders krijg je zo'n schaap thuis. Hoogtepunt van de dag was kleurplaat van Vlinder
Dus je moet er dan maar genoegen nemen, ook al vind je het een walgelijk idee?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah,vind dat niet meer dan logisch eigenijk. Het is al heel wat als je als vrouw dan bijzo`n man blijft
Tenzij je een vrouw als loka ontmoet die het niks uit maaktquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah,vind dat niet meer dan logisch eigenijk. Het is al heel wat als je als vrouw dan bijzo`n man blijft
Nee als je er zo principieel op tegen bent als jij dan niet neequote:Op donderdag 19 mei 2016 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je moet er dan maar genoegen nemen, ook al vind je het een walgelijk idee?
dit is zo VIESquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
Maar Don`t ask don`t tell wat Mortaxx zegt kan ik me wel invinden.
Zeker als je een jarenlange relatie al hebt en je weet 100 procent zeker dat ze er nietachter kan komen
Zelfde geldt andersom dan natuurlijkook
Hoezo vies?quote:
Liegen tegen een persoon waarvan je houdt.quote:
Dat 2e deel valt wel mee schijnbaarquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Liegen tegen een persoon waarvan je houdt.
Mwah, discutabel. Maar verwerpelijkquote:
je liegt niet als je het er niet over hebtquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Liegen tegen een persoon waarvan je houdt.
Haha jeetje, wat een ongefundeerde aanname.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |