Omdat het zo ongeloofwaardig braaf overkomtquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat heb ik nou om boos over te zijn?Ik ben liever vrolijk
[..]
Waarom zou ik daar de kriebels van krijgen?
Weet ik veel, als ik iets laat vallen ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je dan dat soort dingen, dan slaat het toch nergens op.
vaak alleen op de fiets en tijdens volleybalquote:
Ik zeg ook altijd nog papa en mama als ik het over mijn ouders hebquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het zo ongeloofwaardig braaf overkomt
Oh jeetje potjandrie, wat een vervelende stap zet ik hier toch door tegen die ellendige deur aan te lopen, sjips!!
Nee dat zeker niet. Maar wel prima secundaire arbeidsvoorwaarden koekoek.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen 9-5 mentaliteit
jeetje komt van Jezus dus mag ook niet hèquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het zo ongeloofwaardig braaf overkomt
Oh jeetje potjandrie, wat een vervelende stap zet ik hier toch door tegen die ellendige deur aan te lopen, sjips!!
Pest, tyfus, allemaal prima. Lekker respectvol tegenover al de miljoenen slachtoffers tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Mensen die huilen om dat woord
Gaan we ook huilen als we met Spaanse griep spotten?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pest, tyfus, allemaal prima. Lekker respectvol tegenover al de miljoenen slachtoffers toch![]()
Onee wacht, dat was vroeger, dus dan mag het
Je lijkt m`n neef wel die doet dat ook, die is eind 20 en die neemt ook nog graag ranja als hij op visitie bij iemand isquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd nog papa en mama als ik het over mijn ouders heb![]()
# brave jongen represent
Inso JanCees en ik betreuren ditquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
vaak alleen op de fiets en tijdens volleybal
Gek genoeg snappen mensen het verschil tussen spotten en schelden niet. Spotten met kanker zie je bijna nooitquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:47 schreef Fok-it het volgende:
Het ligt gewoon, hoe discutabel ook, lekker op je tong als scheldwoord
Spotten is heel wat anders natuurlijk
Nee daarom.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek genoeg snappen mensen het verschil tussen spotten en schelden niet. Spotten met kanker zie je bijna nooit
Ik dronk na het sporten eerst altijd een chocomel, en dan pas bierquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lijkt m`n neef wel die doet dat ook, die is eind 20 en die neemt ook nog graag ranja als hij op visitie bij iemand is
Ik heb al TR gemaaktquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Laten we hopen dat kanovinnie het topic vandaag niet leest
Dat vraag ik me ook altijd af jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom.
Dus waar maakt iedereen zich druk om?
ik betreur jullie keuze om kanker als scheldwoord te gebruikenquote:
als ik van m'n fiets val, kanker zeg en iemand die voorbij loopt een tante met kanker heeft en zich daarom gekwetst voelt stelt zich gewoon aanquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek genoeg snappen mensen het verschil tussen spotten en schelden niet. Spotten met kanker zie je bijna nooit
Echt als je in een woordenwisseling krijg kanker naar iemand roept dan heb ik wel zoiets ja oke. druk je eens anders uitquote:
eens, zelfde als in topics.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik van m'n fiets val, kanker zeg en iemand die voorbij loopt een tante met kanker heeft en zich daarom gekwetst voelt stelt zich gewoon aan
Volgens mij verwar je mij met Fok-itquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het zal eens niet de kankerflikker zijn die ons erbij lapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |